پس از 7 هفته حضور در صدر، انتظار می رود آواتار 2 در آخر این هفته در گیشه ایالات متحده به رتبه دوم سقوط کند.

پس از هفت هفته غیرواقعی در صدر باکس آفیس، آواتار: راه آب بالاخره به رتبه دوم سقوط کرد. انتظار می‌رود که رتبه اول هفته آینده به فیلم هیجان‌انگیز Knock At The Cabin برسد.

مطابق با ضرب الاجلطبق منابع ردیابی در 3600 سینما، انتظار می‌رود فیلم Knock At the Cabin اثر M. Night Shyamalan در آخر هفته بین 15 تا 17 میلیون دلار بفروشد. به خاطر داشته باشید که این اعداد مربوط به قبل از انتشار هر نقدی از فیلم است که می تواند بر نتیجه واقعی تأثیر بگذارد. نقدهایی درباره این تریلر از آن زمان منتشر شده است، و مطابق با حضورهای اخیر شیامالان، طیف وسیعی از ستایش ها را شامل می شود.

انتظار می‌رود که آواتار در هشتمین آخر هفته‌اش دو رقمی شود و در مجموع فروش داخلی از The Avengers پیشی بگیرد. در ژانویه، این حماسه علمی تخیلی در مجموع به بیش از 2 میلیارد دلار رسید.

در فیلم Knock At The Cabin، جاناتون گروف و بن آلدریج به عنوان یک زوج در تعطیلات با دخترخوانده خود حضور دارند. غریبه ها با بازی دیو باوتیستا، روپرت گرینت، نیکی آموکا برد و ابی کوین به کابین آنها می رسند و خانواده را گروگان می گیرند. بیگانگان ادعا می کنند که خانواده باید یکی از سه عضو خود را قربانی کند وگرنه پایان جهان را رقم می زند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  عملکرد خوب God of War Ragnarok روی کنسول پلی استیشن 4
تحریریه مجله بازی یک گیمر