هر فیلم و برنامه تلویزیونی آینده استودیو دی سی و آنچه در مورد آنها می دانیم

جیمز گان و پیتر سافران به عنوان روسای مشترک استودیو دی سی، خانه تولید جدید که بر تمامی پروژه های دی سی در سراسر فیلم، تلویزیون، انیمیشن و بازی نظارت خواهد کرد، در ماه نوامبر معرفی شدند. پس از یک انتظار کوتاه و شایعات فراوان، اکنون می دانیم که چه انتظاراتی از این دو نفر داریم که برنامه های آینده استودیو را در اواخر ژانویه اعلام کردند. این تیم یک برنامه 8 تا 10 ساله دارد که با فصل 1 آغاز خواهد شد: خدایان و هیولاها. اعلامیه های اولیه بخشی از این فصل اول است.

در کنار این پروژه های جدید اعلام شده، مجموعه ای از پروژه های موجود از جمله فیلم های فلش و آکوامن هنوز در راه هستند. این تیم می‌خواهد، هر زمان که ممکن باشد، همان بازیگران نقش‌هایی را در اکشن‌های زنده، بازی‌ها و انیمیشن‌ها بازی کنند، هرچند به نظر می‌رسد که آنها انتظار دارند که چنین نباشد. همیشه ممکن است. گان همچنین مستقیماً دومین فیلم بتمن مت ریوز را مورد خطاب قرار داد. در جایی که یک پروژه مستقیماً در پیوندهای به هم پیوسته جهان DC قرار نمی گیرد، به عنوان پروژه DC Elseworlds برچسب گذاری می شود.



این اطلاعیه های مختلف در مراحل مختلف پیش تولید هستند، سری انیمیشن Creature Commandos در حال تولید است و فیلم لایو اکشن Superman: Legacy توسط خود گان نوشته شده است. گان در اعلامیه خود گفت که داستان سرایی را پادشاه می داند و می خواهد این فیلم ها و سریال ها دیدگاه های سازندگان خود را منعکس کنند.

بخوانید  Invincible's Omni-Man Has His Butt Nerfed In New Fortnite Skin

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.