پابجی موبایل اصل نسخه 2 0 + دیتا؛ Pubg Mobile، شاهکار بتل‌رویال کافه بازار | 1gamer

برای مثال در رویداد نخستین لاگین شما، مجله خبری یک گیمرکنان دو عدد Donkatsu Medal دریافت می‌کنند. در جعبه‌های هدیه‌ای که هر بار به هنگام لاگین شدن در بازی دریافت می‌کنید، ممکن است حتی تا مقدار ۵۰ عدد Donkatsu Medal به دست آورید. در مقابل، نسخه‌ی جهانی و اصلی بازی پابجی موبایل را داریم که رویدادهای بسیار کم‌تری را برگذار می‌کند و رویدادهای کم‌تر نیز به معنای آیتم‌های ویژه‌ی کم‌تر است. در قسمت دانلود بازی پابجی موبایل می‌توانید نسخه‌ی اصلی بازی پابجی موبایل را دریافت کنید.

  • ۲- شبیه ساز Gameloop را نصب کرده و منتظر باشید AOW Engine نصب شود و مراحل آن به طور کامل طی گردد.
  • در مود PAYLOAD فقط شاهد تغییرات ظاهری نیستیم، بلکه گیمپلی بازی هم دچار تغییراتی میشود که اگر آن ها را ندانید امکان دارد دچار سردرگمی شوید.
  • ما همواره می کوشیم تا محصولاتمان را با مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن به شما مشتریان گرامی عرضه نماییم.
  • متاسفانه سرورهای بازی توسط برخی از سرویس دهنده های اینترنت مانند اپراتورهای همراه ایران، فیلتر شده است؛ درصورت بروز مشکل در اتصال به سرور از قندشکن استفاده کنید.

سلام؛ اگر فایل به طور صحیح و کامل دانلود شده باشه در انتها و پس از دانلود پابجی اقدام به اکسترکت فایل کنید. برای اطمینان از دانلود کامل فایل ها حجیم بهتره که از نرم افزارهای مدیریت دانلود استفاده کنید. فایل دیتا را مطابق پردازنده گوشی خود دانلود نمایید و آن را از حالت فشرده خارج کنید؛ سپس پوشه com.tencent.ig موجود در فایل فشرده را به مسیر Android/Obb انتقال دهید. انتشار رسمی حالت Aftermath؛ افزوده شدن مکانیک‌های گیم پلی جدید برای تجربه‌ای به مراتب بهتر. ابتدا از عدم نصب یا حذف بازی پابجی از روی موبایل خود اطمینان حاصل کنید. ابتدا دسترسی ‌های بازی خود را بررسی کرده و درصورتی که مجوز دسترسی به میکروفن خود را به بازی نداده‌اید، اینکار را انجام دهید؛ در انتها از سلامت هندزفری و میکروفن خود نیز اطمینان حاصل کنید.

بخوانید  خرید قفسه فلزی دیواری، فروشگاهی، پیچی، طوسی ⭐️قیمت بهمن 1401⭐️-فورژ مدرن

تیر خلاص کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه به گیمرهای ایرانی پابجی موبایل

برای بهترین تنظیمات sensitivity پابجی موبایل بهتر اینست که هر بخش را باتوجه به مواردی که گفته شد، تنظیم کنید. با این حال اگر وقت کافی برای انجام این کار را ندارید می‌توانید از تنظیمات آماده بهره ببرید. ممکن است دوربین دوچشمی درتنظیمات شما عنوان اسکوپ را داشته باشد. برای اینکه بهترین تنظیمات حساسیت پابجی موبایل در این بخش را تنظیم کنید، گزینه‌ها را مانند عکس زیر انتخاب کنید و سپس باتوجه به مواردی که در ادامه توضیح می‌دهیم، این میزان را تغییر دهید تا بهترین حساسیت را برای استایل بازی خود انتخاب کنید.

دیدگاه در “آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل”

از همه مهم‌تر اینکه جذاب و مهیچ بودن این بازی به افزایش تعداد کاربران آن دامن زده‌ و همین امر باعث شده‌است تا میزان خرید یوسی ارزان بازی پابجی موبایل به‌صورت غیرقابل‌باور بیشتر شود و گیمرها به‌واسطۀ مزایای آن، یک بازی هیجان‌انگیز را تجربه کنند. در پایان امید است که مطالب ارائه‌شده مفید واقع گردیده باشد. در بخش‌های بعدی قصد داریم به نکات دیگری در رابطه با خرید یوسی پابجی با قیمت مناسب بپردازیم. در نقشه‌های بازی پابجی رودخانه و دریاچه وجود دارد که در بعضی مواقع عبور از این دریاچه‌ها بسیار راحت‌تر از مناطق خشکی است؛ اما به یاد داشته باشید با این کار به‌راحتی به دشمن فرصت می‌دهید تا در شرایط خوبی شما را هدف خود قرار دهد. حتی ماندن زیر آب در مدت طولانی فقط برای شما فرصت بیشتری می‌خرد؛ ولی جلوی حریف را نمی‌گیرد.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی وارزون Warzone فارس گیمر | 1gamer

با خرید سی پی کالاف، یو سی پابجی، و خرید جم فری فایر با ایدی از iranmojo دیگر نیازی نیست نگران کلاهبرداری و از دست دادن اموال خود باشید، زیرا ایران موجو دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و می‌تواند در اسرع وقت الماس فری فایر را برای شما فراهم کند. از آنجا که فری فایر در کشور ما یک بازی بسیار محبوب می‌باشد، شما می‌توانید با خرید جم فری فایر از ایران موجو در کوتاه‌ترین و سریع‌ترین زمان ممکن، حساب بازی خود را شارژ و فعال نمایید. با خرید الماس فری فایر، می‌توانید الایت پس و الایت باندل فری فایر را فعال نموده و نهایت لذت را از بازی خود ببرید. این بازی به صورت فیلتر شده می‌باشد بنابراین پیشنهاد می‌شود از فیلتر شکن Super VPNاستفاده کنید زیرا نسبت به فیلتر شکن‌های دیگر برای بازی قوی‌تر می‌باشد. سرعت اینترنت باید بالا باشد به عنوان مثال سرور روی ۱۰۸ برای بازی پابجی موبایل مناسب است.

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر