ویدیوی بازی The Rise of the Ronin مبارزات را توصیف می کند

استودیوی تیم نینجا ویدیو جدیدی از پشت صحنه بازی Rise of the Ronin منتشر کرده است که در آن سازندگان مکانیک های مبارزه را توضیح می دهند.

استودیو نینجا ویدیو جدیدی از پشت صحنه بازی Rise of the Ronin را به اشتراک گذاشته است که در آن اعضای تیم توسعه درباره طراحی مبارزات صحبت می کنند. این ویدیوی 10 دقیقه ای جنبه های مختلف را به خوبی پوشش می دهد و توسعه دهندگان مختلف اطلاعات جالبی ارائه می دهند.

در این ویدیو، توسعه دهندگان استودیو در مورد جنبه های مختلف طراحی نبرد در Rise of the Ronin صحبت می کنند. از تحقیق در مورد سلاح های آن دوره تاریخی تا درک چگونگی استفاده از این سلاح ها در جنگ ها. Team Ninja همچنین در یک پست طولانی در بلاگ پلی استیشن برخی از جنبه های مبارزه در Rise of Ronin را توضیح داد.

یکی از ویژگی های اصلی مبارزات در Rise of the Ronin استفاده از کی در حین مبارزه است. بازیکنان باید کی حریف خود را با استفاده از حملات استراتژیک پایین بیاورند تا پس از ضعیف شدن و درماندگی، حملات قدرتمندتری را انجام دهند. طبیعتاً بازیکن نیز تحت تأثیر مکانیک کی قرار خواهد گرفت. یکی از راه‌های موثر که بازیکنان می‌توانند با حملات دشمن مقابله کنند و در عین حال Ki خود را نیز تخلیه کنند، استفاده از یک حرکت ضد به نام Counterspark است. بازیکنان همچنین می توانند از مهارت های رزمی برای وارد آوردن آسیب بیشتر استفاده کنند.

بازیکنان همچنین باید سبک مبارزه مورد علاقه خود را پیدا کنند. هر سلاح، از کاتانا و دو تیغه گرفته تا نیزه، مجموعه ای منحصر به فرد از حرکات و توانایی ها خواهد داشت. بازیکنان همچنین می توانند با برقراری ارتباط با شخصیت های مختلف در طول بازی، سبک های جدید نبرد را باز کنند. مبارزه در Rise of the Ronin دارای سه سبک متمایز است: ده (بهشت)، چی (زمین) و جین (انسان). هر سبک مبارزه در برابر نوع خاصی از دشمن (بسته به سلاح آنها) موثر است و استفاده از تکنیک صحیح در هنگام جلوگیری از حمله باعث عقب نشینی دشمنان می شود.

بخوانید  رویداد جدید بازی های مستقل نینتندو به زودی برگزار می شود

برخی از سبک های مبارزه در Rise of the Ronin عبارتند از سبک Mumio و سبک Hokushin Ito. وضو گرفتن یاگیو شینکاژ سبک خواهد بود مومیو طراحی شده به عنوان یک سبک انعطاف پذیر و همه کاره؛ در حالی که سبک هوکوشین ایتو برای مقابله با حریفان شکست ناپذیر با حملات متوالی مناسب است.

علاوه بر سلاح های غوغا، بازیکنان می توانند با استفاده از کمان یا سلاح گرم از فواصل دور حمله کنند. از سلاح های بی صدا دوربرد می توان برای انجام حملات مخفیانه استفاده کرد. در حالی که می توان از تپانچه برای گیج کردن دشمن در حین نبرد استفاده کرد.

بازیکنان می توانند از قلاب گریپلینگ برای تغییر نتیجه نبردها به نفع خود استفاده کنند. شما قادر خواهید بود با استفاده از قلاب دست و پنجه نرم دشمنان را به سمت خود جذب کنید یا به آنها نزدیک شوید. بازیکنان همچنین می‌توانند بشکه‌های پودر را به سمت دشمنان پرتاب کنند تا آنها را منفجر کنند.

The Rise of the Ronin در تاریخ 3 آوریل 1403 (22 مارس 2024) به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر