هیو جکمن اعتراف شگفت انگیزی در مورد ددپول و ولورین دارد

دو سال از زمانی که رایان رینولدز این بمب را رها کرد می گذرد که اولین حضور ددپول در MCU شامل نمایش نهایی (؟) هیو جکمن در نقش ولورین می شود. Deadpool و Wolverine از Marvel در اواخر جولای به سینماها می آیند و جکمن گفت که آماده است بدون صحبت با کسی که باید درگیر می شد، قرارداد امضا کند: نماینده او.

رینولدز و جکمن قبلاً در فیلم Wolverine: Origins با هم کار کرده بودند که در آن رینولدز نسخه کاملاً متفاوتی از وید ویلسون/ددپول را بازی کرد و جکمن مجبور شد دوباره آنها را دور هم جمع کند. جکمن در صحبت با Fandango در کنار رینولدز و کارگردان Shawn Levy گفت که تصمیم او برای بازی دوباره Wolverine چیزی بود که او می‌دانست که باید انجام دهد و این کار را در محل انجام داد.

قسم می خورم، وقتی گفتم کارم تمام شده است، واقعاً فکر می کردم کارم تمام شده است. من می دانستم که هواداران آن را می خواهند از زمانی که من چنگال ها را روی دست گذاشتم، مردم در مورد آن دو صحبت می کردند، بنابراین همیشه وجود داشت، اما من آن را می دانستم.

او با رینولدز تماس گرفت و حتی قبل از اینکه با نماینده خود صحبت کند، همه چیز را وارد کرد. “به رایان زنگ زدم. و فقط گفتم، “بیا این کار را بکنیم.” یک فیلم.”

دور قبلی جکمن در Logan در سال 2017 قرار بود آخرین بازی او باشد. جکمن در فیلم های قبلی X-Men ظاهر کوچکی داشته است، حتی لباس Weapon X را به تن کرده است، اما خارج از آن با بازیگران اصلی تعامل نداشته است.

بخوانید  نقد فیلم به هر دو طرف نگاه کن (Look Both Ways)

ددپول و ولورین در 26 جولای اکران شدند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر