به نظر می رسد اولین تیزر Call Of Duty Black Ops 6 در راه است، بسیار عجیب است

آنچه که به نظر می رسد اولین تیزر بازی بعدی Call of Duty باشد، از راه رسیده است. چارلی اینتل یک وب سایت برای “The Truth Lies” کشف کرده است که به نظر می رسد به شایعه Black Ops 6 اشاره می کند.

ویدیویی در این وب‌سایت نشان می‌دهد که مردم از کوه راشمور بالا می‌روند تا روی روسای جمهور لباس‌هایی بپوشند که روی آن نوشته شده است «حقیقت دروغ می‌گوید». چهارمین باندانا دارای لوگوی Black Ops است که قبلاً در اعلامیه مایکروسافت برای یک رویداد مرموز در ماه ژوئن دیده شده بود.

سری Black Ops به‌خاطر اسرار زیاد و بررسی تئوری‌های توطئه شناخته شده است، بنابراین پیام مطمئناً مطابق حق رای دادن است، اگر این واقعاً یک تیزر برای Black Ops 6 باشد. Activision به دلیل اعلان‌های پیچیده و چند مرحله‌ای برای موارد جدید شناخته شده است. بازی‌های Call of Duty، و به نظر می‌رسد که این اولین گام در روند معرفی بازی Call of Duty امسال باشد.

بر اساس گزارش ها، Black Ops 6 یا هر بازی دیگری که باشد، قرار است در ماه اکتبر منتشر شود. طبق گفته وال استریت ژورنال، این بازی در Game Pass راه اندازی خواهد شد.

گفته می شود که داستان Black Ops 6، حداقل تا حدی، در طول جنگ خلیج فارس اتفاق می افتد. بازی‌های کال آف دیوتی به عنوان ماجراجویی‌های جهانگردی شناخته می‌شوند که مکان‌ها و دوره‌های زمانی زیادی را در بر می‌گیرند. بنابراین اگر جنگ خلیج فارس بخشی از تاریخ بازی است، ممکن است تنها بخشی از آن باشد.

شایعات حاکی از آن است که بازی جدید برای مدت طولانی در دست ساخت بوده و اولین بازی در تاریخ این فرنچایز خواهد بود که عرضه می شود. در یک دوره چهار ساله توسعه یافته است. این در تضاد کامل با Call of Duty: Modern Warfare III در سال 2023 است که طبق گزارش ها تنها در 18 ماه به پایان رسید.

بخوانید  حقایق جالب در مورد شب یلدا

اگر بازی امسال واقعاً یک عنوان Black Ops باشد، ششمین قسمت از این سری از زمان اولین بازی آن در سال 2010 خواهد بود. فرنچایز Black Ops در Call of Duty یکی از محبوب ترین ها و همچنین سودآور شده است. دیو آنتونی، کارگردان دو بازی اول Black Ops، اخیرا توضیح داد که چگونه در طول دوران حرفه ای خود “مقدار باورنکردنی پول” به دست آورده است.

در مورد شخصیت های بازگشته، شایعه شده است که آدلر در حال بازگشت است، اما این تنها چیزی است که تاکنون می دانیم. سری Black Ops به خاطر حضور چهره های واقعی مانند رونالد ریگان (Black Ops Cold War) و رابرت مک نامارا (Black Ops 1) شناخته می شود، بنابراین دیدن رهبران نظامی و سیاسی واقعی از خلیج فارس تعجب آور نخواهد بود. دوران جنگ در بازی جدید ظاهر می شود.

گزارشی از Insider Gaming بیان می‌کند که Raven Software در حال توسعه کمپین بازی است و Treyarch، خالق سری Black Ops، چند نفره و زامبی‌ها را مدیریت می‌کند. اکتیویژن به دلیل جذب تیم‌ها در شبکه استودیوی Call of Duty برای مشارکت در انتشار جدید هر سال شناخته شده است و این فرمول قرار است امسال نیز ادامه یابد.

برای اطلاعات بیشتر، خلاصه گیم اسپات از همه چیزهایی که در مورد Call of Duty بعدی می دانیم را بررسی کنید. صرف نظر از بازی، به طور همزمان به Call of Duty: Warzone، Call of Duty: Warzone Mobile و Call of Duty: Mobile در بازار خواهد پیوست.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر