مجموعه جعبه رمان گرافیکی Snowpiercer قبل از فصل آخر در AMC 30 درصد تخفیف دارد

فصل آخر Snowpiercer در 21 جولای از شبکه AMC پخش می شود. فصل 4 پایانی بر سریال علمی تخیلی دیستوپیایی خواهد بود که مطمئناً بعد از برادران وارنر برای بسیاری از طرفداران آرامش خواهد بود. Discovery نمایش برجسته TNT را در سال 2023 پس از فصل 3 لغو کرد. خوشبختانه، AMC وارد عمل شد و آن را انتخاب کرد. چه مشتاقانه منتظر فصل آخر باشید و چه بخواهید برای اولین بار سریال تلویزیونی را تماشا کنید، ممکن است علاقه مند به خواندن سریال رمان گرافیکی اصلی باشید که الهام بخش این سریال (و فیلم محبوب سال 2013) است. قبل از فصل آخر، مجموعه جعبه رمان گرافیکی اصلی Snowpiercer با یکی از بهترین قیمت‌های سال 2024 به فروش می‌رسد. اگر می‌خواهید این اکشن را از منظری متفاوت تجربه کنید، اکنون زمان مناسبی برای خرید کتاب است. .

نکته در مورد لیست آمازون: به طور پیش فرض به فروشنده شخص ثالث با قیمت 56.10 دلار است. اما مهم است که توجه داشته باشید که جعبه پر شده و از آمازون ارسال می شود (و واجد شرایط حمل و نقل Prime است). گفتنی است، اگر می‌خواهید آن را از فهرست خود آمازون خریداری کنید، به سادگی روی «فروشندگان دیگر در آمازون» کلیک کنید و برای مشاهده لیست‌های جدید فیلتر کنید. آمازون جعبه ست را با قیمت 56.40 دلار عرضه می کند.

بخوانید  How Long Is Ghostrunner 2? Length And Mission List

Snowpiercer اولین بار در سال 1982 در فرانسه منتشر شد و در سال 2014 پس از موفقیت اقتباسی از فیلم بلند توسط تایتان کامیکس به انگلیسی ترجمه شد. این قطاری را دنبال می کند که به طور مداوم دور زمین می چرخد ​​و پس از یک فاجعه زیست محیطی که زمین را در عصر یخبندان جدید فرو می برد، بقایای بشریت را پناه می دهد. این یک فرض جذاب است – و اگر از طرفداران تریلرهای علمی تخیلی یا دیستوپیایی هستید، قطعا ارزش خواندن را دارد.

در مورد فیلم محبوب سال 2013 با بازی کریس ایوانز: اولین فیلم انگلیسی بونگ جون هو کارگردان برنده جایزه، اکنون بیشتر به خاطر انگل شناخته می شود، کمدی تاریک 2019 که برنده بهترین فیلم در جوایز اسکار شد. جوایز بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اصلی.

اگر از طرفداران اقتباس سینمایی Snowpiercer هستید، باید کتاب هنری جلد گالینگور را که جزئیات ساخت فیلم را شرح می دهد، بررسی کنید. و اگر ترجیح می‌دهید جلد اول سری رمان‌های گرافیکی را قبل از تعهد به کل آن بررسی کنید، جلدهای جلد شومیز جداگانه نیز در آمازون موجود است.

همچنین یک سری پیش درآمد Snowpiercer وجود دارد که طرفداران می توانند آن را بررسی کنند. دو جلد اول قبلاً منتشر شده‌اند، اما جلد 3، Annihilation، سال‌هاست که MIA منتشر شده است – مشخص نیست که آیا و در نهایت چه زمانی منتشر خواهد شد.

Snowpiercer Books and Blu-rays

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر