همکاری Neon Genesis Evangelion برای انیمه MMO رایگان برای پخش



توسعه‌دهنده استودیوی Hotta از همکاری Neon Genesis Evangelion برای بازی رایگان MMORPG، Tower of Fantasy، رونمایی کرده است. شخصیت‌های Evangelion Asuka Langley Soryu و Rei Ayanami در نیمه اول سال 2024 به عنوان شخصیت‌های قابل بازی با زمان محدود در کنار Shinji Ikari به عنوان متحد خواهند پیوست. بازیکنان همچنین با مکانیک نمادین سری از جمله EVA-00، EVA-01 و EVA- مواجه خواهند شد. . 02 در تاریخ

هیچ تاریخ انتشاری برای همکاری Evangelion وجود ندارد، فقط پنجره انتشار برای نیمه اول سال 2024 است. استودیوی Hotta جزئیات دقیقی از آنچه باید انجام دهید برای ادعای شخصیت ها یا اینکه چقدر باید انجام دهید را فاش نکرده است. داستان رسیدن به طرح اوانجلیون. در همین حال، توسعه‌دهندگان از بازیکنان می‌خواهند تا 1.5 سالگرد بازی Tower of Fantasy را با یک فصل داستانی جدید و شبیه‌سازی برنامه‌نویسی به نام Plotti جشن بگیرند. بسیاری از فعالیت‌ها، جوایز و آیتم‌های انحصاری با به‌روزرسانی 3.6 در 30 ژانویه ارائه می‌شوند.

MMORPG سبک انیمیشن Hotta Studio در ابتدا از طریق مقایسه Genshin Impact مورد توجه قرار گرفت. اگرچه ممکن است سیستم‌های اکشن و پیشرفت بلادرنگ مشابهی داشته باشد، ماهیت MMO محور بازی آن را از بازی اکشن RPG برنده جایزه HoYoverse جدا می‌کند.

بخوانید  Harmony: The Fall of Reverie اثر جدید سازندگان Life is Strange معرفی شد.

Evangelion اولین همکاری ToF با سریال دیگری است. همکاری های سریالی در RPG های موبایل رایج است، بنابراین اگر این یکی به خوبی پیش برود، ممکن است در آینده تعداد بیشتری از آنها وجود داشته باشد.

Tower of Fantasy برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، iOS و اندروید در دسترس است.



تحریریه مجله بازی یک گیمر