همه‌چیز درباره اعتصابات هالیوود | بررسی ویدیویی


اگر این مدت اخبار هالیوود را دنبال کرده باشید، از اتمام اعتصاب صنف نویسنده‌ها باخبر هستید. اما می‌دانید که معنی این خبر برای آینده هالیوود چیست؟ مفاد قراردادی که بین طرفین بسته شده چیست؟ و آیا تاثیری روی تولید برنامه مورد علاقه‌تان خواهد داشت یا نه؟

بعد از ۱۴۸ روز مداوم اعتصاب (که از تاریخ دوم ماه می امسال شروع شد)، هفته پیش نتیجه مذاکرات طولانی‌ بین اتحادیه نویسنده‌های هالیوود (Writers Guild of Aermica یا به اختصار WGA) با اتحادیه تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون (Alliance of Motion Picture and Television Producers یا به اختصار AMPTP) بالاخره اعلام شد: هالیوود قراردادی سه ساله با صنف نویسنده‌ها بسته و به همین خاطر اعتصاب آن‌ها رسما به پایان رسیده است.

برای حمایت فیلمزی ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

برای تماشاچایانی که بی‌صبرانه انتظار فصل جدید برنامه موردعلاقه‌شان را می‌کشند؛ این خبر نسبتا خوبیست. چرا که تولید بیشتر برنامه‌های زنده تلویزیونی مثل برنامه‌های Late Night بلافاصله آغاز می‌شود. سریال های محبوبی مثل “The Last of US” هم تولید فیلمنامه فصل جدیدشان را آغاز خواهند کرد. اما از آنجایی که اعتصاب بازیگرها همچنان ادامه دارد، زمان فیلمبرداری بیشتر پروژه های داستانی فعلا نامشخص است و در نتیجه تا بازگشت به وضعیت عادی هنوز فاصله داریم. 

اما هیچ می‌دانستید این نخستین باری نیست که اتحادیه‌های سینمایی آمریکایی به شرایط کاری خود اعتراض می‌کنند؟ برای این که برآورد درستی از شرایط فعلی داشته باشید، ویدیوی فیلمزی در این باره را از دست ندهید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  امکان قرار گرفتن Siphon Filter 3 در کاتالوگ بازی های PlayStation Plus Premium