نیمه نمای دسکتاپ Minecraft – زومجی

در یوتیوب تماشا کنید

بازی Minecraft: Builders and Habitats توسط Planet Games در اختیار یک گیمر قرار گرفته است. می توانید به فروشگاه بازی Planet سری بزنید و بازی های رومیزی مختلف خریداری کنید و ساعت ها برای خود و دوستانتان سرگرم شوید.

Minecraft یکی از آن بازی هایی است که هر گیمر، جوان یا پیر، حداقل یک بار نام آن را شنیده است. یک بازی محبوب که طرفداران ساعت ها و روزها را با آن سپری می کنند. تیم Master Gamer و Planet Game Store بازی رومیزی محبوب Minecraft: Builders & Biomes را با کیفیت بالا و رضایت بخش برای مخاطبان فارسی زبان آماده کرد. این بازی با نام Minecraft: Builders and Habitats برای سنین 10 سال به بالا مناسب است. این بازی به گونه ای طراحی شده است که 2-4 بازیکن آن را تجربه کنند و هر دور کامل تقریباً 30-60 دقیقه طول می کشد.

در این قسمت از نماهای نیمه دسکتاپ یک گیمر به سراغ بازی مهیج Minecraft: Builders and Habitats رفتیم. با یک گیمر همراه باشید.

در بازی رومیزی Minecraft، شما باید بلوک های معدنی را جمع آوری کنید، سازه های دیدنی بسازید، برنامه ریزی کنید و به جنگ با هیولاهای معروف Minecraft بروید و در حال کاوش در جهان دیگر باشید. این بازی دارای 64 کاشی ساختمانی است که در 16 گروه 4 تایی چیده شده اند. بازیکنان باید تجربه کسب کنند، منابع را جمع آوری کنند و در یک رقابت جذاب با مهارت و البته برنامه ریزی به پیروزی برسند. بازی دارای توضیحات دقیق اما قابل درک است که در پیش نمایش ویدیو توضیح دادیم. این پیش نمایش را از دست ندهید.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار بازی Wo Long: Fallen Dynasty

دیگر بازی های رومیزی اکنون بخشی از زندگی روزمره ما هستند. بسیاری از ما بازی های رومیزی مورد علاقه ای داریم که در اوقات فراغت با دوستان خود بازی می کنیم. بازی هایی که می توانند ساعت ها ما را سرگرم کنند. در آخرین قسمت از پیش نمایش های رومیزی یک گیمر، این بار به سراغ یک بازی رایانه ای رومیزی رفتیم: Minecraft: Builders and Habitats.

تحریریه مجله بازی یک گیمر