جورج آر آر مارتین خانه اژدها را به خاطر افزودن «چیزهای خوب» به آثارش تمجید می کند

“این مرد [Condal] تیم تحریریه شگفت انگیزی دارد. مارتین به جمع گفت: «اگر کتاب «آتش و خون» من را می‌خوانید، باید یک داستان جعلی باشد. . چیزهایی اضافه کردند و چیزهای خوبی هم اضافه کردند که مهم است.»

بزرگترین جزئیات اعلام شده توسط رایان کوندال مجری برنامه این است که بینندگان در فصل آینده با پنج اژدهای جدید روبرو خواهند شد که قرار است فیلمبرداری آن در سال 2023 آغاز شود.

از آنجایی که سریال پیش درآمد سریال «بازی تاج و تخت» (House of Dragon) فصل دوم وارد مرحله پیش تولید می شود، بازیگران، خدمه و نویسنده جورج آر آر مارتین برای نمایش در لس آنجلس گرد هم آمدند و همچنین جزئیاتی را درباره اتفاقاتی که احتمالاً برای سریال در پیش است به اشتراک گذاشتند. هالیوود ریپورتر اولین کسی بود که گزارش داد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اعضای بازیگران House of the Dragon درباره تجربیات خود از فیلمبرداری فصل اول سریال، از جمله پدی کانسیدین، بازیگر نقش شاه ویسریس/تارگرین، و چالش های به تصویر کشیدن یک شخصیت در سنین مختلف، مانند اولیویا کوک و امیلی کری با آلیسنت هایتاور، صحبت کردند. این گفتگو با یادآوری لحظات مورد علاقه خود در صحنه فیلمبرداری، از جمله شوخی با یکدیگر، به پایان رسید.

مارتین همچنین از زنده شدن “دیدهای عجیب و ناراحت کننده” خود در صفحه نمایش ابراز خوشحالی کرد. مارتین در حال حاضر مشغول کار بر روی آخرین کتاب های مجموعه “آواز یخ و آتش” است و طرفداران مشتاقانه منتظر انتشار آنها هستند.

بخوانید  گیم پلی انحصاری Pepper Grinder راه های بسیاری برای آسیاب کردن را نشان می دهد

مارتین اقتباس کندال از رمانش «آتش و خون» را که مبنای نمایش است، تمجید کرد و گفت که نویسندگان «کار شگفت‌انگیزی» انجام دادند و مطالبی را که در طرح پوشش داده نشده بود، انجام دادند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر