نمایش سرزمین میانه در تریلر The Lord of the Rings: Gollum Story

تریلر داستانی The Lord of the Rings: Gollum سرزمین میانه را با شکوه تمام به نمایش می گذارد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که Nacon و Daedalic Entertainment تریلر جدیدی از بازی The Lord of the Rings: Gollum منتشر کرده اند. این تریلر به جای نمایش گیم پلی بر روی داستان بازی تمرکز دارد. با توجه به تریلر جدید، می توان گفت که اتفاقات این بازی تا حد زیادی در طول فصل های اول کتاب The Fellowship of the Ring نوشته شده است. جی آر آر تالکین معلوم می شود که نیروهای خیر و شر به دنبال گالوم هستند.

تاریخ دقیق انتشار بازی Lord of the Rings: Gollum هنوز مشخص نیست و فقط می دانیم که باید منتظر عرضه آن در سال 2023 باشیم. این بازی در ابتدا قرار بود در 10 شهریور (1 شهریور) منتشر شود اما انتشار آن در تاریخ نامعلومی از امسال به تعویق افتاد. گزارش مالی ژانویه Nacon نشان داد که این بازی در نیمه اول سال مالی 2023-24، یعنی بین 12 تا 8 ماه آوریل (1 آوریل تا 30 سپتامبر) عرضه خواهد شد.

ظاهراً طرفداران سریال ارباب حلقه ها باید منتظر حضور شخصیت های مختلفی مانند گندالف و حتی برخی شخصیت ها از انتهای کتاب ها مانند عنکبوت غول پیکری به نام شلوب در ارباب حلقه ها: گلوم باشند. تریلر بازی همچنین پیش نمایش برخی از معروف ترین مکان های مجموعه ارباب حلقه ها مانند پادشاهی بکر Mirkwood، دشت های مرتفع و پست، سیاه چاله ها و حتی سرزمین موردور را نشان می دهد.

بخوانید  چگونه در دره دریم لایت دیزنی بالا برویم

دانلود فیلم آپارات

بازی The Lord of the Rings: Gollum پس از انتشار برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S و Nintendo Switch نیز شامل می شوند.