نقد و بررسی Alone in the Dark GameSpot

وقتی به بهترین بازی‌های ژانر وحشت بقا فکر می‌کنم، اغلب به این فکر می‌کنم که آیا آنها با مکانیک‌های رزمی اغلب سنگین‌شان بهبود یافته‌اند. ناتوانی در دفاع قابل اعتماد از خود وحشت را در فانتزی های ضد قدرت مانند سایلنت هیل افزایش داد و ناهنجاری مواجهه با مردگان در Resident Evil هسته اصلی تنش آن شد. با در نظر گرفتن این موضوع، آیا یک بازی ترسناک مدرن می تواند از سیستم های دفاع شخصی به همان اندازه دیوانه کننده بهره مند شود؟ تنها در تاریکی، پروژه راه اندازی مجدد 2024 از THQ Nordic و Pieces Interactive، به وضوح این سوال را برای من حل می کند. به نظر می رسد که پاسخ منفی است – وضعیت قطعا بدتر است.

Alone in the Dark بر روی شخصیت ها و یک خانه خالی از سکنه تمرکز می کند که همه آنها با نام بازی اصلی 1992 نامگذاری شده اند، اما بیشتر داستان اصلی و بازی های ماجراجویی قدیمی آن بازی را رها می کند و به نفع یک تجربه ترسناک روی شانه سوم شخص است. سازگار با همتایان مدرن خود. شجره نامه نگارش بازی، Soma و Amnesia: The Dark Descent، Mikael Hedberg را برجسته می کند، و داستان حتی گاهی به اعتبار او مانند یک بازی Amnesia پیش می رود. بسیاری از کارهایی که او به خوبی انجام می دهد نیز مشتق شده است، اما مشکل بزرگتر این است که او نمی تواند این جنبه های بازی را به طور مداوم به خوبی انجام دهد. و در همه حال، بدترین جنبه های آن بی نهایت ناخوشایند هستند.

بخوانید  برندگان اسکار 2023 | همه چیز در همه جا، همه چیز در یک زمان بهترین فیلم است

تنها در تاریکی با داستان واقعی، رژه معماها و نبردهای سخت، از برخی جهات به برخی از بازی‌های ترسناک قرن اخیر وفادارتر است تا بازسازی‌های مدرن خود. من از داستان، محیط و داستان های فراوان بازی لذت بردم و وقتی بر برخی از معماهای آن غلبه کردم احساس هوشمندی کردم. اما برخی دیگر به قدری مبهم ظاهر شدند که ناامیدکننده باشند، و هیچ چیز در مورد مبارزه حتی به سطحی که من آن را قابل استفاده می‌دانم بالا نمی‌رود – هنوز هم متوسط ​​است. این اولین تلاش برای احیای Alone in the Dark نیست، و احتمالاً آخرین هم نیست، اما این اولین تلاشی نیست که نام این مجموعه را با بزرگان همه زمان‌ها در همان زمان قرار دهد. زمانی که او در ابتدا به الهام بخشیدن به آن کمک کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر