نشت‌ها نشان می‌دهند که Metal Gear Solid 4 می‌تواند در نهایت به سیستم‌های دیگر بیاید



With Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 در گوشه و کنار، به نظر می رسد که Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots نیز در حال دریافت پورت است. اما این امکان وجود دارد که بخشی از بسته نرم افزاری Metal Gear Solid در آینده باشد.

کاربر توییتر Nitroid (از طریق IGN) یافته های خود را پس از بررسی مجموعه منتشر کردند سایت رسمی. به نظر می رسد داده های موجود در فایل ها نشان می دهد که بازی های Metal Gear Solid بیشتری از جمله 4 بازی برای آینده برنامه ریزی شده است.

دلیل بزرگی که طرفداران این فرنچایز ممکن است در مورد پورت MGS4 هیجان زده شوند این است که در ابتدا در سال 2008 بر روی پلی استیشن 3 منتشر شد و از آن زمان تاکنون بر روی سایر سیستم ها منتشر نشده است. اما شایان ذکر است که خالق سری، هیدئو کوجیما، در آوردن این بازی‌ها به کنسول‌های نسل فعلی دخالتی نخواهد داشت.

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 قرار است در 24 اکتبر بر روی پلی استیشن 5، Xbox Series X | S، Nintendo Switch و PC با قیمت 60 دلار. این بسته شامل بازی‌های زیر خواهد بود: Metal Gear Solid، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty، Metal Gear Solid 3: Snake Eater، هر دو نسخه اصلی Metal Gear، Metal Gear 2: Solid Snake و Snake’s Revenge.

بخوانید  سازندگان Dark و 1899 دوباره با نتفلیکس برای سریال جدیدی همکاری می کنند

برای اخبار بیشتر از Metal Gear Solid، داستان ما را در مورد بازگشت این فرنچایز به کنسول‌های نینتندو برای اولین بار در یک دهه گذشته و جزئیات هر آنچه در مورد Metal Gear Solid Delta: Snake Eater می‌دانیم، بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر