نسخه PC بازی Spider-Man 2 برای Insomniac گران تمام شد


اسناد به دست آمده توسط استودیو Insomniac نشان می دهد که توسعه نسخه رایانه شخصی Marvel's Spider-Man 2 تا پایان سال مالی جاری به پایان می رسد.

پس از هک اینسومنیاک گیمز، اطلاعات زیادی در مورد دارایی ها و پروژه های این استودیو فاش شد و بر اساس این اسناد، بودجه پورت PC آثار منتشر شده و آینده سازنده به بیرون درز پیدا کرد.

اسناد محرمانه ای که استودیو Insomniac به دست آورده است نشان می دهد که نسخه رایانه شخصی Marvel's Spider-Man 2 با بودجه 4.6 میلیون دلاری (تقریبا دو برابر پورت نسخه اول) ساخته خواهد شد. ظاهرا توسعه این نسخه تا پایان سال مالی 2024 به پایان می رسد و کاربران رایانه های شخصی باید منتظر تجربه بازی پس از آوریل 2024 باشند.

پس از انتشار تمام بسته های الحاقی Spider-Man 2 احتمالاً باید منتظر انتشار نسخه رایانه شخصی باشید.

با توجه به اینکه استودیو Insomniac Games کامل ترین نسخه از آثار خود را در اختیار کاربران رایانه های شخصی قرار می دهد، این احتمال وجود دارد که نسخه رایانه شخصی پس از انتشار تمامی بسته های اضافی بازی Marvel's Spider-Man 2 برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر شود.

اگرچه نسخه PC Spider-Man 2 گران ترین پورت استودیو Insomniac است، اما به نظر می رسد که پورت PC نسخه سوم از نظر بودجه از نسخه دوم پیشی خواهد گرفت. زیرا هزینه توسعه نسخه کامپیوتری Marvel's Spider-Man 3 برای سال مالی 2027 حدود 7 میلیون دلار برآورد شده است.

با توجه به اینکه Marvel's Spider-Man 2 به عنوان یک اثر نسل 9 ساخته شده است، جای تعجب نیست که هزینه توسعه نسخه PC بازی دو برابر نسخه قبلی باشد.

بخوانید  طول انیمیشن Kung Fu Panda 4 مشخص شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر