نسخه PC بازی GTA: The Trilogy – The Definitive باید بهبود یابد


به نظر می رسد که Rockstar قصد دارد به روز رسانی جدیدی را برای بهینه سازی نسخه PC بازی GTA: The Trilogy – The Definitive منتشر کند.

بازی Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition جدیدترین محصولی است که توسط Rockstar به طرفداران ارائه شده است. این بازی مورد انتقاد بسیاری از بازیکنان و منتقدان قرار گرفت. چون بازی از مشکلات فنی زیادی رنج می برد. حتی پس از گذشت چندین سال از انتشار، این بازی همچنان در وضعیتی قرار دارد که جای پیشرفت زیادی دارد، اما ظاهرا این پیشرفت ها در آینده ای نزدیک حداقل برای نسخه PC از راه خواهند رسید.

یکی از کاربران با مشاهده اطلاعات جدید صفحه این سه گانه در SeamDB اعلام کرد که Rockstar در حال کار بر روی بهینه سازی بازی است و به زودی آپدیت جدیدی را برای کاربران استیم منتشر خواهد کرد. او می گوید این اطلاعات جدید “یک فعالیت و رویداد واقعی” است و نه فقط تغییراتی که در بازی های مختلف اتفاق می افتد. اگر این ادعا درست باشد، در حال حاضر مشخص نیست که کدام پلتفرم ها این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد.

Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition اکنون بر روی پلتفرم های Xbox Series X در دسترس است. می توان آن را روی Xbox Series S، Xbox One، PlayStation 5، PlayStation 4، Nintendo Switch، PC، iOS و Android تجربه کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انصراف سونی از Gamescom 2023