مایکروسافت یک حساب ویژه در Senua's Saga: Hellblade 2 باز کرده است


به نظر می رسد مایکروسافت از نظر امتیاز متاکریتیک از Senua's Saga: Hellblade 2 انتظارات زیادی دارد.

سال 2023 سال خوبی برای مایکروسافت و لیست سری های Xbox شخص اول بود انتظار می رود که کنسول نسل نهم ایکس باکس در سال 2024، اگر نگوییم بهتر، همین مسیر را طی کند.

بازی Senua's Saga: Hellblade 2 از استودیوی Ninja Theory یکی از موردانتظارترین آثار استودیوهای بازی سازی Xbox است که امسال تقدیم علاقه مندان می شود. مانند نسخه قبلی باید مورد تحسین منتقدان قرار گیرد. به نظر می رسد که خود مایکروسافت منتظر موفقیت چشمگیر این بازی ویدیویی است.

افشاگر کهنه کار NateTheHate در پادکست Spawncast گفت که او شنیده است که مایکروسافت انتظار دارد که Hellblade 2 متای بالاتر از 90 دریافت کند. او نمی داند که آیا انتظارات شرکت مبتنی بر بررسی های داخلی شبیه سازی شده یا شبیه سازی شده بررسی های خارجی است، اما در هر صورت، Redmonds روی استقبال گسترده منتقدان از این بازی اکشن ماجراجویی حساب ویژه ای باز کرده اند.

البته، بررسی های شبیه سازی شده همیشه مانند بررسی های واقعی کار نمی کنند. مثلا فیل اسپنسررئیس ایکس باکس سال گذشته گفت که این شرکت حداقل متا 70 را برای بازی تیراندازی اول شخص بتسدا یعنی Redfall انتظار دارد، اما این محصول او متا 56 را روی کنسول ها و متا 53 را روی رایانه شخصی دریافت کرد.

Senua's Saga: Hellblade 2 برای پلتفرم های Xbox Series X Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد. مایکروسافت سال گذشته اعلام کرد که این بازی در سال 2024 به بعد عرضه خواهد شد مت بوتیرئیس محتوا و استودیو ایکس باکس نیز نظر مشابهی داشت.

بخوانید  Amazon Games Goes Through Another Round Of Layoffs, 180 Employees Affected
تحریریه مجله بازی یک گیمر