نسخه کارگردانی از ناپلئون با انتشار بسیار فاصله دارد

رسانه‌های World of Reel گزارش دادند که اپل در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار اثر کارگردانی از ناپلئون ندارد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که کات کارگردان از ناپلئون تا اکران فاصله زیادی دارد. به نقل از منابع، World of Reel گزارش داد که نسخه بلند فیلم «به این زودی‌ها منتشر نخواهد شد» و اپل در حال حاضر برنامه‌ای برای این کار ندارد. این نسخه تقریباً 4.5 ساعت طول خواهد کشید و از طریق نقش آفرینی نگاهی دقیق به زندگی ژوزفین خواهد داشت. ونسا کربی او قبل از دیدار با امپراتور فرانسه خواهد داشت.

خواکین فینیکس در نقش ناپلئون و ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، پاک و مهربان در نقش پل باراس، بن مایلز مانند کولن کورت، اهل سنت لودی در نقش ترزا تالن، متیو نیدهام در نقش لوسین بناپارت، یوسف کرکور در نقش لویی نیکلاس دافو، افییل کورنول مانند چارلز هنری سانسون، پل ریس در نقش تالیراند کاترین واکر در نقش ماری آنتوانت، جان هالینگزورث در نقش میشل نی و مارک بونار آنها در فیلم ناپلئون نقش ژان آندوش جونو را بازی می کنند.

ریدلی اسکاتمدیر گلادیاتور در راس ناپلئون قرار داشت دیوید اسکارپانویسنده تمام پول های جهان فیلمنامه را نوشته است. ریدلی اسکات و کوین والش آنها به عنوان تهیه کننده در این فیلم اسکات فرای خدمت کردند. ناپلئون در 1 دسامبر 1402 (22 نوامبر 2023) به صفحه نقره ای رفت و توانست 221 میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  سرویس آنلاین Square Enix از بازی Guardians of The Galaxy Marvel حذف شد