مک دونالد بنا به دلایلی یک بازی چهره خنده دار ساخته است



مک دونالد به مناسبت تولد ۵۲ سالگی گریمیس، یک بازی رایگان منتشر کرد بازی رنگ پسر که می تواند روی رایانه شخصی یا دستگاه تلفن همراه شما نیز پخش شود.

نام بازی Grimace’s Birthday (از طریق شهر من) و توسط یک استودیوی مستقل مستقر در بروکلین، Krool Toys ساخته شده است. اصل بازی نیز ساده است. شما به عنوان یک حباب بنفش به نام گریماس بازی می کنید و برای تولد او آماده می شوید. اما مشکل اینجاست که او باید دوستانش Birdie، Hamburglar و The McNugget Buddies را قبل از تمام شدن به مهمانی خود ببرد.

در مورد خود گیم‌پلی، باید بگوییم که این یک اسکرولر دو بعدی است. در طول بازی، شما سوار بر اسکیت بورد می‌روید و از میان سطوح مختلف می‌گذرید که در آن‌ها باید روی ریل آسیاب کنید، از سکوهای پرتاب استفاده کنید، قوطی‌های مک‌تراش را دور بزنید، و در حین جمع‌آوری میلک شیک‌های بنفش. حتی یک “حالت سخت” برای کسانی که به دنبال به چالش کشیدن خود هستند وجود دارد.

اما اگر نمی‌خواهید حالت داستانی را بازی کنید، می‌توانید «Score Attack» را بازی کنید، جایی که باید تا حد امکان امتیاز جمع کنید، یا «Freeskate»، حالتی که به شما امکان می‌دهد بی‌خیال اسکیت کنید. و بالاتر از همه، یک نسخه 8 بیتی از صدای جینگ مک دونالد در پس زمینه پخش خواهد شد. مک دونالد در حال حاضر یکغذای گریمسبرای جشن تولدش، با تکان بنفش.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازی های اخیراً معرفی شده، حتماً مقاله ما را در مورد بزرگترین اعلان ها و بازی های Ubisoft Forward Showcase و بزرگترین بازی های معرفی شده از Capcom Summer Showcase 2023 بررسی کنید.

بخوانید  پشت صحنه شخصیت جوکر هیث لجر در شوالیه تاریکی برمی خیزد، از شایعه تا واقعیت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر