ممکن است بسط های Final Fantasy 7 Rebirth Queen's Blood را دریافت کنیم

Square Enix قرار است بازی کارتی درون بازی Queen's Blood، Final Fantasy VII Rebirth را گسترش دهد. مینی بازی فوق العاده محبوب و مورد استقبال قرار گرفت.

نائوکی هاماگوچی کارگردان در مصاحبه با Red Bull گفت: “در مجموع 145 کارت وجود دارد. ما هیچ تصمیمی در مورد توسعه آینده Queen's Blood نداریم.” اما تاکنون رسانه‌هایی که آن را پخش کرده‌اند بازخورد بسیار مثبتی درباره آن ارائه کرده‌اند، بنابراین ما می‌خواهیم گسترش بیشتر را به عنوان یک احتمال در نظر بگیریم.

در حال پخش: از طرفدار تا خالق – مصاحبه با نائوکی هاماگوچی، کارگردان FF7 Rebirth

هاماگوچی توضیح داد که اگرچه در حال حاضر برنامه‌ای برای گسترش بازی Queen's Blood وجود ندارد، اما همچنان ممکن است کارت‌های جدیدی اضافه شوند. هاماگوچی همچنین گفت که بازی Queen's Blood از بازی های کارتی دیگری مانند Marvel Snap و همچنین بازی های غیر کارتی مانند Splatoon الهام گرفته شده است. در مرحله توسعه، Square Enix نمونه‌های اولیه کاغذی و برنامه‌های ساده را برای آزمایش مکانیک بازی ایجاد کرد. سازندگان حتی از یک چاپگر سه بعدی برای ایجاد تصویر فیزیکی واقعی از خون ملکه استفاده کردند.

Final Fantasy VII Rebirth هم اکنون برای PS5 در دسترس است. در بررسی Final Fantasy VII Rebirth از GameSpot، ما گفتیم: “خوشبختانه، آنچه Final Fantasy Rebirth موفق می‌شود، چیزهایی را که می‌چرخاند را تحت الشعاع قرار می‌دهد. این یک تجربه بازی فوق‌العاده ساخته‌شده است که حس آزادی را القا می‌کند و در عین حال “کاوش غنی‌کننده را به روشی معنادار” می‌سازد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر