معرفی سریال Death's Game سری مد روز لحظه!


بازی مرگ، یک سریال کره ای جدید با بازی سو این-گوک و ژانر فانتزی و درام، این روزها یک ترند بسیار محبوب و پر سر و صدا است.

اگر بخواهیم خود مرگ را دور بزنیم چه اتفاقی می افتد؟ اگر بمیریم یا خودکشی کنیم چه اتفاقی می افتد؟ اخیرا یک سریال کره ای از کره جنوبی از شبکه TVING پخش شد که به بازی مرگ معروف است. سریالی بر اساس یک کتاب کمیک دیجیتال به نام I'll Die Soon ساخته شد این سریال که در ابتدا نامگذاری شد به زودی میرم بمیرم کارش رو شروع کرده الان اسم دیگه ای داره و کلا 8 قسمته. این سریال که دارای ژانری فانتزی، درام، اکشن و تا حدی ترسناک است، عمدتا حول محور ایده «تناسخ» می چرخد ​​و داستان خود را روایت می کند.

اگر بخواهیم خیلی کوتاه و مختصر درباره داستان این سریال صحبت کنیم، می‌توان گفت: «چویی یی جائه در خانواده‌ای فقیر و طبقه پایین زندگی کرد و بزرگ شد. اما او شخصیت درخشان و مهربانی دارد. این جوان خوش شانس پس از 7 سال تلاش مستمر برای یافتن شغلی آبرومند، یکی پس از دیگری شکست می خورد و اکنون پر از ناامیدی و ناامیدی است. به همین دلیل تصمیم می گیرد به زندگی خود پایان دهد; چون فکر می کند با این کار همه چیز تمام می شود و نفس راحتی می کشد. اما غافل از اینکه پس از مرگش با موجودی به نام «مرگ» روبرو خواهد شد.

Choi Yi-jae و شخصیت Death در سریال Death's Game با هم روبرو می شوند

مرگ درست بیرون دروازه های جهنم ایستاده است، از چوی یی-جه و تصمیمی که گرفته است عصبانی است. از این رو، تجربه مرگ 12 بار بیشتر، در بدن های مختلف و بارها و بارها تحمل این درد را مجازات می داند. اکنون به پیچ اصلی داستان می رسد. اگر می خواهد از رفتن به جهنم اجتناب کند، باید در بدن یکی از این افراد زنده بماند. به همین ترتیب می تواند تا آخر عمر در بدن آن فرد زندگی کند. » با خواندن این خلاصه متوجه می شویم که تا به حال سریالی با چنین داستانی ندیده ایم که موضوع اصلی آن تناسخ باشد و در کل بخواهد جهان پس از مرگ را با مضامین دیگرش به تصویر بکشد.

بخوانید  برنارد هیل بازیگر فیلم های ارباب حلقه ها و تایتانیک درگذشت

ادامه متن ممکن است بخش های خاصی از داستان 4 قسمت اول مجموعه بازی مرگ را فاش کند.

افرادی که چوی یی-جه در بدنشان تناسخ پیدا می کند کسانی هستند که قرار است آخرین لحظات زندگی خود را بگذرانند و ناگزیر بمیرند. در ابتدا، چوی یی-آی فکر می کند که اجتناب از مرگ بسیار آسان است و او می تواند این کار را انجام دهد. با توجه به اینکه او می داند چه اتفاقی در حال رخ دادن است و همان چیزی که باعث مرگ این افراد شده ممکن است هر لحظه اتفاق بیفتد. اما هر بار، جایی که کمتر انتظارش را داشت، جان خود را از دست می دهد. به گفته خود مرگ، درست است که مرگ این افراد اجتناب ناپذیر است، اما خنثی کردن این خطرات و جلوگیری از آن غیرممکن نیست.

نکته جالب در مورد این سریال این است که پس از هر بار تناسخ در یک بدن جدید، Choi Yi-jae تقریبا تمام اطلاعات و خاطرات مربوط به آن شخص را با استفاده از یک سنگ درخشان بزرگ به دست می آورد. ; توانایی رهایی از موقعیت ها و درگیری هایی که در آن گرفتار شده است. البته منظور من این نکته جالبی نبود. نکته جالب این است که چوی یی جائه علاوه بر خاطرات خودش و افرادی که با آنها بیدار می شود، اطلاعات و خاطراتی از افراد قبلی هم دارد و نمی توان آن را از ذهنش پاک کرد. علاوه بر این، او در زندگی های مختلف با افرادی ملاقات می کند که در زندگی های قبلی با آنها آشنا شده بود.

پایان اسپویلر

3 شخصیتی که چوی یی جائه در سری بازی مرگ دوباره به آنها تبدیل شده است

منتقدانی که سریال را تماشا کردند تا حد زیادی از آن راضی بودند و حتی رتبه‌بندی‌هایی که در سایت IMDB منتشر شد، میانگین امتیاز 8.8 را به آن داد. منتقد مجله Ciné21 می نویسد: «تا به امروز آثار زیادی را دیده ایم که به زندگی پس از مرگ می پردازند. اما جهان بینی ایجاد شده توسط سری بازی مرگ کاملا استثنایی و جدید است. سریال The Death's Game به دلیل جلوه های کامپیوتری جذابش نقدهای مثبت زیادی دریافت کرده است. چیزی که به ندرت در کره جنوبی می بینید. البته، تا حدودی ناامید کننده است که تمام داستان سرایی ها بر جلوه های بصری متکی هستند.

بخوانید  لیست بازی های Xbox Live Gold مارس 2023

طبق آمار منتشر شده توسط آمازون پرایم (سرویس پخش کننده این سریال در سراسر جهان)، سریال Death Game از زمان پخش اولین قسمت خود در لیست سریال های محبوب قرار داشت. این سریال در بین 10 سریال برتر تلویزیونی در 43 کشور جهان قرار گرفت. این زندگی‌های متفاوت بیشتر از آوردن تجربیات جدید به داستان یی-جه انجام می‌دهند. آنها همچنین درس های مختلفی در مورد زندگی و دنیای اطراف آن ارائه می دهند. این سریال نه تنها سبک احساسی منحصر به فرد کارگردان خود، بیونگ هون را به تصویر می کشد، بلکه عناصری از انسانیت، عشق و هیجان را در هم می آمیزد و یک جهان بینی چند لایه را ارائه می دهد.


سریال هایی شبیه به سری بازی مرگ

سری مرموز اتهامات

سریال نوار پاپ آپ عرفانی

مجموعه مرموز بارهای بدون مکان

  • بازیگران: هوانگ جونگ ایوم، سونگ جائه یوک، چوی وون یونگ
  • سال انتشار: 2020
  • تعداد قسمت ها: 12

این سریال داستان زنی مرموز با گذشته ای غمگین را روایت می کند که با یک آشپز و یک کارمند پاره وقت یک بار مرموز را اداره می کند. این سه شخصیت به رویاهای افراد می روند و به آنها کمک می کنند تا مشکلاتشان را حل کنند. این سریال با داستان گرم و صمیمانه/تلخ شیرین خود به بسیاری از موضوعات مهم در مورد مرگ و زندگی و عواقب اعمال ما می پردازد.


جن

سریال ولی: خدای منزوی و بزرگ

سری نگهبان: خدا تنها و بزرگ

  • بازیگران: گونگ یو، کیم گو یون، لی دونگ ووک
  • سال انتشار: 2016 تا 2017
  • تعداد قسمت ها: 16 قسمت

ژنرال نظامی، کیم شین، با وجود مبارزات قهرمانانه اش در طول جنگ، به عنوان یک خائن ترور می شود. او حتی پس از مرگش نیز مورد خشم خدایان قرار می گیرد و باید تماشای مرگ هرکسی را که دوست دارد ببیند. حالا که اجنه شده است، باید در مقابل سختی های زندگی به عده ای رسیدگی کند. با اینکه آرام است اما بسیار غمگین است و مدام به دنبال راهی برای پایان دادن به سرنوشت غم انگیزش است. البته نباید فیلمبرداری جذاب، داستان عاشقانه، بازی های چشمگیر و همچنین موسیقی های خوش گوش را نادیده گرفت. زوج اصلی سریال با وجود دودمان جدا شده و آینده محکوم به فنا وارد یک رابطه ممنوعه می شوند.


دو بازیگر اصلی سریال عذاب در خدمت شماست

سریال عذاب در خدمت شماست

بخوانید  نقد فیلم آدمکش (2023 The Killer) | فیلم جنایی جدید کارگردان زودیاک

سریال ویرانگر اینجاست تا در خدمت شما باشد

  • بازیگران: پارک بو یانگ، سئو این گوک و لی سو هیوک
  • سال انتشار: 2021
  • تعداد قسمت ها: 16 قسمت

تاک دونگ کیونگ زندگی نسبتاً عادی دارد. تا اینکه ناگهان به سرنوشت غیر منتظره ای دچار می شود. با توجه به این شرایط جدید، او مجبور به امضای قرارداد 100 روزه با میول مانگ می شود. قراردادی که می تواند همه چیز را برای او به خطر بیندازد. این سریال مانند بسیاری از سریال های دیگر در این لیست از بهترین سریال های عاشقانه کره ای، عناصر فانتزی و خنده دار را با مضامین دراماتیک و عاشقانه ترکیب می کند. این موضوع داستان را برای مخاطب غیرمنتظره و غیرقابل پیش بینی می کند. این سریال در همان سال توانست در بین 10 سریال برتر کره ای قرار بگیرد و موفقیت بزرگی را برای سازندگانش رقم بزند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر