معرفی بازی Combat Master Mobile یک تجربه سریع و مهارت محور در ژانر شوتر


Combat Master Mobile با یادگیری برخی از نقاط ضعف شوترهای چندنفره سعی دارد به یک بازی ویدئویی رقابتی حرفه ای و ایده آل در موبایل تبدیل شود. با معرفی Combat Master Mobile با یک گیمر همراه باشید.

با توجه به انتشار بازی‌های باکیفیت و پرطرفدار که در سبک‌های مختلف برای گوشی‌های موبایل منتشر شده‌اند، بازی‌های جدید کار سختی برای رقابت در این زمینه پیش رو دارند. به خصوص در سبک بازی های تیراندازی چند نفره که عناوین باکیفیتی مانند Call of Duty: Mobile و PUBG Mobile قوی هستند، به دلیل مقایسه هایی که می توان انجام داد، رقابت سخت تر است. با این حال، Combat Master با الهام از سری بازی های Kalaf Duty از جمله نسخه Warzone و ایجاد تغییرات مثبت در آن، توانست نظر گیمرهای موبایل را به خود جلب کند.

بازی اندروید و آیفون Combat Master Mobile شرکت Alfa Bravo Inc یک تجربه چند نفره اول شخص در سبک اکشن تیراندازی است که در حال حاضر تجربه هیجان انگیزی از رویدادها را در قالب Team Deathmatch , Deathmatch , Combat Master , Arms Race ارائه می کند. ، جستجو و نابود کردن و انبار خود را نشان می دهد. البته این بازی احتمالاً در آینده میزبان حالت بتل رویال خواهد بود.

سیستم کنترل بازی موبایل Combat Masterاگرچه Combat Master Mobile به زبان ساده همان تجربه ای است که در بازی های معروف دیگری مانند Callaf Duty Mobile شاهد آن بودیم، اما در واقعیت موضوع تا حدودی متفاوت است. در ابتدا باید گفت که سرعت بالای گیم پلی یکی از ویژگی های اصلی بازی است که به خوبی پیاده سازی شده است. بنابراین با یک گیم پلی بسیار روان و مهارت محور مواجه هستیم که به طور جدی بر روی سرعت عمل بازیکن تمرکز دارد. البته حالت های بازی را می توان در سه لیگ هاردکور، مسترز و پریمیر بازی کرد که هر کدام تغییرات قابل توجهی را در روند گیم پلی به ارمغان می آورند.

بخوانید  AMD از عرضه سه پردازنده 7000X3D در ماه فوریه خبر داد

لیگ هاردکور کنترل واقع بینانه و مکانیک های تیراندازی را در گیم پلی اعمال می کند.

لیگ برتر راحت ترین سیستم کنترل را نسبت به لیگ های دیگر ارائه می دهد و در کنار امکانات مختلف سلامت بیشتری را نیز به بازیکن ارائه می دهد. اما در Masters شرایط بازی بسیار دشوارتر است و ویژگی هایی مانند شکلک خودکار نیز غیرفعال است. از طرفی در لیگ هاردکور گیم پلی نسبت به لیگ های دیگر واقع گرایانه و دشوارتر است و میزان سلامتی به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. تغییرات لیگ ها اصلا جزئی نیستند و این قابلیت را دارند که سیستم کنترلی بسیار متفاوتی با یکدیگر ارائه دهند.

در بازی موبایل Combat Master هدف گیری کنید و شلیک کنیدسرعت بالای بازی به گیم پلی محدود نمی شود و در قسمت های دیگر نیز قابل مشاهده است. به عنوان مثال، اگر از یک گوشی میان رده استفاده می کنید، بازی احتمالاً حدود پنج ثانیه از زمان شما را برای اجرا و رسیدن به منوی اصلی طول می کشد. Combat Master Mobile تاکنون سعی کرده است با بازکردن تبلیغات مختلف وقت بازیکن را نگیرد و رابط کاربری ساده و سریع تری ارائه دهد. به عنوان یک بازی موبایل، Combat Master از گرافیک خوبی استفاده می کند که بسیار بهینه شده است و از مشکلات ثبات نرخ فریم جلوگیری می کند. علاوه بر این، بازی در نسخه فعلی خود حجم بسیار کمتری نسبت به سایر عناوین هم رده خود دارد و حدود 2 گیگابایت فضای موبایل را اشغال می کند.

Combat Master Mobile از قابلیت cross-platform استفاده می کند و با فعال کردن این گزینه در تنظیمات، بازیکنان نسخه موبایل می توانند بازی را با پلیرهای PC انجام دهند. به طور کلی Combat Master Mobile با توجه به گیم پلی سریع و مهارت محوری که ارائه می دهد می تواند تجربه متفاوت و هیجان انگیزی را در سبک شوتر چندنفره برای گیمرها ایجاد کند. علاوه بر این، این بازی به صورت رایگان در دسترس است و می توان آن را به صورت آنلاین و آفلاین بازی کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر