معرفی بازی موبایل Farlight 84 یک جایگزین عالی برای Apex Legends Mobile

بازی اندروید و آیفون Farlight 84 شباهت های زیادی به Apex Legends Mobile دارد. از نحوه انتخاب شخصیت ها گرفته تا کلاس ها، قدرت ها، اسلحه ها و حتی گرافیک بازی، همگی بسیار یادآور Apex Legends Mobile هستند و البته با کیفیت بسیار خوبی هم پیاده سازی شده اند. گیم پلی بازی Farlight 84 به گونه ای است که بازیکن باید به صورت تیم های دو یا چهار نفره وارد یکی از نقشه ها شود و برای بقای خود مبارزه کند.

بازی از ماشین های خاصی استفاده می کند که برای مبارزه به اشکال مختلف تبدیل می شوند

این روزها حتی ذکر گسترش عجیب و غریب بازی های بتل رویال به بحثی تکراری تبدیل شده است. چرا که همه می دانیم تعداد بالای بازی در سبک بتل رویال مخصوصا برای پلتفرم موبایل منتشر شده و همچنان در حال انتشار هستند. البته گاهی در این شلوغی آثار خوبی هم مانند Farlight 84 ظاهر می شود که علاوه بر در راس توجه بودن، حتی در مواردی از بازی الهام گرفته خود نیز پیشی می گیرد.

Farlight 84 یک بازی ایده آل برای طرفداران سبک بتل رویال است که می تواند تجربه جذابی شبیه به آثاری مانند Apex Legends Mobile ارائه دهد.

استفاده از ماشین های جنگی در بازی Farlight 84

مکانیک بازی Battle Royale Farlight 84

شخصیت های متنوعی در اختیار بازیکنان قرار می گیرد که هر کدام ظاهری منحصر به فرد و قدرت های ویژه ای دارند.

دانلود بازی Farlight 84

اگر اخبار بازی‌های موبایلی را دنبال می‌کنید، احتمالاً می‌دانید که سرورهای بازی Apex Legends Mobile دور از دسترس هستند. شرایطی که البته باعث شد توجه او را به Farlight 84 روی موبایل جلب کند و طرفداران Apex Legends Mobile را به سمت این بازی خوش ساخت جذب کند.

بخوانید  Animal Crossing: New Horizons به پرفروش ترین بازی ویدئویی در تاریخ ژاپن تبدیل شده است

بازی موبایل Farlight 84

Farlight 84 از نظر صوتی و گرافیکی خوب است و محیط هایی را با رنگ های شاد و زیبا به تصویر می کشد. علاوه بر این شخصیت ها، اسلحه ها و سایر تجهیزات طراحی عجیب و غریب و غیر واقعی دارند که البته جذابیت بازی را به شدت افزایش می دهد و در نهایت می توان گفت Farlight 84 جایگزین معتبری برای Apex Legends Mobile است و به طور کلی می تواند یک تجربه سرگرم کننده در سبک بتل رویال. بنابراین اگر به کارهای آنلاین و رقابتی در سبک بتل رویال علاقه دارید، تجربه بازی Farlight 84 در موبایل را از دست ندهید. همچنین لازم به ذکر است که برای اتصال به سرورهای Farlight 84 باید آدرس IP خود را تغییر دهید البته بسته به نوع اپراتور ISP ممکن است شرایط متفاوت باشد و بازی بدون مشکل اجرا شود.

بازی موبایل Farlight 84 ویژگی های دیگری مانند پرواز سریع یا پرش به سمت بازیکن را به صورت محدود نیز ارائه می دهد. این توانایی ها برای همه شخصیت ها در دسترس است و می توان آنها را در طول مسابقات ارتقا داد. البته در پایان هر رویداد مانند سایر بازی های بتل رویال، تمامی ارتقاء ها به سطح اولیه خود باز می گردند تا شرایط درون بازی حفظ شود.علاوه بر این، Farlight 84 دارای شخصیت هایی با ظاهر و قدرت های مختلف است که گروه بندی می شوند. به کلاس های مختلف هر شخصیت بسته به توانایی های خود می تواند توانایی های تهاجمی یا مفیدی را برای تیم به ارمغان بیاورد. ویژگی هایی که احتمالاً برای گیمرها از بازی هایی مانند Kalaf Duty Mobile یا Apex Legends در گذشته آشنا هستند.

بخوانید  ژانویه 2023 در روز جامعه پوکمون گو، Kalos Starter Chespin خواهد بود

می توان گفت که مکانیک های ثابت و معمول آثار بتل رویال نیز در این بازی وجود دارد به گونه ای که بازیکنان باید به کوچکترین مناطق موجود در نقشه توجه کنند و برای به دست آوردن تجهیزات مناسب خانه ها و مکان های خاصی را جستجو کنند. اما باید گفت که استودیو FARLIGHT با افزودن ایده‌ها و تغییرات موثر در گیم‌پلی و سایر زمینه‌ها نشان داد که تنها به دنبال ایجاد یک تجربه جایگزین یا تکراری نبوده و می‌خواهد این بازی هویت منحصر به فرد خود را داشته باشد. به عنوان مثال، تجهیزات و ماشین‌هایی در بازی وجود دارد که بازیکن می‌تواند با تغییر ظاهر و حالت آن‌ها مانند سری فیلم‌های Transformers، آنها را به یک ربات جنگی تبدیل کند و در شرایط سخت، جریان را به نفع خود تغییر دهد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر