ژانویه 2023 در روز جامعه پوکمون گو، Kalos Starter Chespin خواهد بود

قبل از اینکه بازیکنان Pokemon Go برای تعطیلات به خانه بروند – از جمله رویداد تعطیلات زمستانی – Niantic بازی رایگان دیگری را زیر درخت سودوودو گذاشت: Chespin استارتر Kalos در اولین روز اجتماعی Pokemon Go در سال 2023 مورد توجه قرار خواهد گرفت.

یک تحقیق ویژه در روز جامعه با زمان محدود، Quality Quills، را می‌توان به قیمت 1 دلار در طول ساعت‌های رویداد خریداری کرد، که در آن بازیکنان می‌توانند وظایف خود را برای به دست آوردن برخوردهای اضافی Chespin انجام دهند. در نهایت، حملات چهار ستاره ویژه با Quilladin در Gyms در دسترس خواهد بود، و پس از شکست، Chespins به مدت 30 دقیقه بیشتر در اطراف Gym پخش خواهد شد.

روز انجمن پوکمون گو ژانویه 2023 با حضور Spiny Nut Pokemon Chespin در 7 ژانویه از ساعت 14:00 تا 5:00 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار می شود. بازیکنان شانس بیشتری برای گرفتن یک نوع چسپین براق در طول رویداد خواهند داشت، و همه چسپین هایی که به Quilladin و سپس Chesnaught تبدیل می شوند، حمله ویژه Charged، Frenzy Plant را می شناسند.

Chespin اولین پوکمون سال 2023 خواهد بود که در روز جامعه نمایش داده می شود.
Chespin اولین پوکمون سال 2023 خواهد بود که در روز جامعه نمایش داده می شود.
نوبت Chespin به‌عنوان یک پوکمون برجسته روز جامعه پس از آخرین روزهای جامعه سال 2022 در 17 و 18 دسامبر است که در آن 15 پوکمون قبلاً در رویدادهای روز جامعه برجسته شده بودند. در سال‌های 2021 و 2022. فهرست پوکمون شامل استارترهای Gen V Snivy، Tepig و Oshawott، و همچنین Deino و Gible، دو تا از کمیاب‌ترین پوکمون‌های موجود در بازی هستند.

Pokemon Go برای دانلود رایگان در دستگاه های iOS و Android در دسترس است.

بخوانید  10 بازی تصادفی استیم را تنها با 7 دلار دریافت کنید

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.