معرفی بازی موبایل Door Kickers Task Force درگیری با تروریست ها

Door Kickers برای اندروید و آیفون یک بازی استراتژیک اعتیاد آور است که سعی در شبیه سازی دقیق فرماندهی و کنترل واحدهای پلیس ویژه بازیکنان دارد.

شاید بیشتر اوقات در بازی های مختلفی که در ژانرهای اکشن و تیراندازی تجربه کرده اید، نقش یکی از نیروهای پلیس یا به عبارتی افراد در حال مبارزه با تروریست ها را بازی کرده باشید. آثاری مانند کالاف دیوتی در نسخه های مختلف و سایر عناوین مشابه که همواره با اقدام عالی و نبردهای شگفت انگیز خود نبرد بین گروه های ضد تروریستی و تروریست ها را به تصویر می کشد. حال استودیوی KillHouse Games با الهام از موضوع رویارویی گروه ضربت با تروریست ها، اثری به نام Door Kickers ساخته که این بار نگاهی متفاوت به این عملیات دارد.

Door Kickers در اندروید و آیفون داستان خاصی ندارد و تنها هجوم نیروهای پلیس را در عملیات باندهای ضد جنایت شبیه سازی می کند. در واقع می توان گفت با یک بازی تئاتری روبرو هستیم. اکشن علاوه بر ماموریت های مستقل خود، یک بخش کمپین را نیز به بازیکنان ارائه می دهد که بر ارائه چالش های مختلف متمرکز است. البته در قسمت کمپین همانطور که گفته شد نباید انتظار داستان خاصی را داشته باشید و تمرکز بازی بیشتر بر ارائه تنوع در گیم پلی است.

بازی Door Kickers برای اندروید و آیفون

در هر مرحله، Door Kickers از بازیکن می خواهد تا با هدایت واحدهای نیروهای ویژه پلیس به مناطق مختلف تحت کنترل جنایتکاران یا تروریست ها حمله کند. از گروگان گیری گرفته تا سرقت از بانک، قاچاق مواد مخدر، بمب گذاری و بسیاری از مسائل دیگر، بازی هر یک از مراحل خود را در نظر گرفته است. از سوی دیگر، بازیکن نباید هر بار نابود کردن دشمنان را در اولویت اول خود قرار دهد. در واقع گاهی اوقات مسائل مهم تری مانند نجات سریع گروگان ها یا خنثی سازی بمب در زمان محدود وجود دارد که باعث می شود راه حل ها و استراتژی های بازیکن دستخوش تغییرات اساسی شود.

بخوانید  انتشار پوستر جدید فیلم The Hunger Games در پیش نمایش

داشتن قابلیت توقف زمان باعث می شود بازیکن در هر لحظه از بازی توانایی استفاده از استراتژی های مختلف را داشته باشد

در کنار تمام عناصر جذاب Door Kickers، قابلیت نگه داشتن زمان بدون شک یکی از مهم ترین عناصر بازی است. به لطف این ویژگی، بازیکن می تواند زمانی را برای اجرای ایمن دستورات و استراتژی های خود نگه دارد. از تعیین مسیر هر سرباز تا هدف گیری و استفاده از ابزارهای مختلف، همه و همه در اختیار بازیکن است. بازیکن همچنین می تواند پس از گذراندن موفقیت آمیز مراحل، امتیاز و جوایزی کسب کند و از آنها برای ارتقای اعضای تیم خود استفاده کند.

بازی Door Kickers برای اندروید و آیفون

لازم به ذکر است که قسمت کمپین کاملا با مراحل مستقل بازی متفاوت است. وقتی بخشی از کمپین را شروع می کنید، تمام افرادی که در فرآیند هر مرحله از دست می دهید تا پایان مرحله یا شروع مجدد یک ماموریت جدید غیرقابل استفاده می مانند. در مورد مراحل مستقل به این موضوع توجه نمی شود و اتفاقات هر مرحله تاثیری بر نیروهای شما نخواهد داشت.

به طور کلی مضامینی مانند آزادی حرکت بالا در طول فرآیند مراحل، سیستم ارتقای متنوع، نفوذ کلاس ها و وجود حالت های مختلف از جمله نقاط قوت Door Kickers برای اندروید است. اگر به بازی های استراتژی تاکتیکی علاقه دارید، امتحان Door Kickers را در موبایل از دست ندهید. زیرا با یک اکشن باکیفیت روبرو هستیم که بسیار اعتیادآور است و می تواند مخاطب را تا مدت ها با گیم پلی جذاب خود درگیر کند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر