مراحل فیلمبرداری فیلم Wolf Man با انتشار اولین تصویر آغاز شد

یونیورسال و بلوم هاوس با انتشار عکسی از آغاز فیلمبرداری و تولید بازسازی ترسناک فیلم Wolf Man خبر دادند.

یونیورسال و بلومهاوس در حال کار بر روی بازسازی The Werewolf و حالا به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیوناین فیلم ترسناک وارد مراحل تولید شده است. استودیو Blumhouse با انتشار ویدیویی از آغاز فیلمبرداری و تولید فیلم Wolf Man خبر داد. در این عکس لی فنل را با دوربین فیلم می بینیم که اولین روز تولید فیلم را نشان می دهد که در ادامه می توانید آن را تماشا کنید:

لی فنل در اولین روز فیلمبرداری مرد گرگ

لی فنل، کارگردان Insidious: Chapter 3، ارتقا و The Invisible Man، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه مرد گرگ را بر عهده دارد. کوربت تاک، لورن شاکر بلوم و ربکا آنجلو فنل در نوشتن فیلمنامه این فیلم ترسناک کمک کردند. کریستوفر ابوت و جولیا گارنر از جمله بازیگران مرد گرگ حاضر هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این فیلم ترسناک داستان مردی را دنبال می کند که باید از خانواده خود در برابر یک شکارچی مرگبار محافظت کند.

فیلم مرد گرگ قرار است در 25 اکتبر 2024 اکران شود. پیش از این قرار بود رایان گاسلینگ نقش اصلی فیلم گرگینه را بازی کند اما به دلیل درگیری های برنامه ریزی که در آن زمان اتفاق افتاد راه خود را از این پروژه جدا کرد. درک سیانورنسکارگردان Blue Valentine و The Place Beyond the Pines قرار بود این فیلم ترسناک را کارگردانی کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth – Blood of the Queen Tips