مدیر ارشد نوآوری Halo Infinite مایکروسافت را ترک می کند

یکی از سخنگویان مایکروسافت گفت: “ما از تلاش های جوزف قدردانی می کنیم [استاتن] ما برای مجموعه بازی های Halo و Xbox هستیم. ما برای او بهترین ها را برای آینده آرزو می کنیم.» جوزف استاتن نیز گفت: «سلام دوستان. من واقعاً می خواهم مایکروسافت را ترک کنم. به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع به اشتراک خواهم گذاشت، اما در حال حاضر فقط می‌خواهم از همه همکارانم در ایکس‌باکس برای درک و حمایت‌شان تشکر کنم.”

جوزف استاتن، مدیر ارشد نوآوری Halo Infinite تصمیم خود را برای ترک مایکروسافت در توییتی جدید اعلام کرد.

جوزف استاتن به عنوان کارگردان سینمایی Halo: Combat Evolved، Halo 2 و Halo 3 که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت، کار کرد و با Bungie به عنوان نویسنده اصلی Destiny همکاری کرد. پس از ترک Bungie، این توسعه دهنده کهنه کار به ایکس باکس پیوست و با 343 Industries برای توسعه کمپین Halo Infinite همکاری کرد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که مایکروسافت در حال جدایی است جوزف استاتن، مدیر ارشد نوآوری Halo Infinite و کارگردان سینمایی سه گانه بازی Halo این شرکت را اعلام کرد. همانطور که توسط IGN گزارش شده است، مایکروسافت هنوز دلیل خروج این توسعه دهنده کهنه کار را اعلام نکرده است. جوزف استاتن در توییتی جدید خبر جدایی مایکروسافت را تایید کرد، اما انتشار جزئیات برنامه های آینده خود را برای آینده ای نه چندان دور به تعویق انداخت.

بخوانید  نتایج بنچمارک کارت گرافیک RTX 4080 3DMark TimeSpy فاش شد