امکان حضور زن در بخش Ultimate تیم بازی EA Sports FC 24

در بازی FIFA 23 اولین بار بود که تیم های باشگاهی بانوان نیز حضور داشتند. با این حال هنوز شاهد حضور بازیکنان زن در تیم آلتیمیت نبودیم. همچنین اولین بار در این بازی بود که یک زن روی جلد بود و در واقع سام کربازیکن زن چلسی حضور داشت. اگر شایعه بالا درست باشد، بازیکنان واقعاً می توانند یک تیم نهایی ایجاد کنند و بهترین بازیکنان از سراسر جهان را فارغ از لیگ و جنسیت در تیم خود قرار دهند.

کاربر توییتر FUTSheriff که یکی از افشاگران نهایی تیم است، عکسی از سه کارت نهایی منتشر کرد که در آن الکسیا پوتیاس، بازیکن اسپانیایی تیم زنان بارسلونا در مرکز ایستاده است. سمت راست و چپ او لیونل مسی و رابرت لواندوفسکی نیز حضور دارند. او نوشت: «این فهرست در EA FC واقعی خواهد بود. “زنان به FUT خواهند آمد و تیم های مختلط به احتمال زیاد قابل بازی خواهند بود.”

بازی EA Sports FC 24 اولین بازی فوتبالی از Electronic Arts در تقریبا سی سال گذشته خواهد بود که به عنوان FIFA منتشر نخواهد شد. زیرا همکاری این شرکت با فدراسیون بین المللی فوتبال به پایان رسیده است. یک اتفاق مهم دیگر می تواند برای اولین بار در این بازی رخ دهد و آن حضور بازیکنان زن در تیم Ultimate است.

علاوه بر تغییر نام فیفا به EA Sports FC حضور بانوان را در بخش تیم Ultimate بازی ببینیم.