مدیر ارشد نوآوری Halo Infinite به نتفلیکس می‌پیوندد تا بازی چند پلتفرمی AAA را توسعه دهد.

او با انتشار توییتی از شروع کار روی سریال جدیدی در نتفلیکس گیمز خبر داد که در حال ساخت است. این توسعه‌دهنده کهنه‌کار در توییتی تأیید کرد که یکی از مسئولیت‌هایش همکاری با توسعه‌دهندگان دیگر برای «ساخت دنیایی پر از شخصیت‌های نمادین، اسرار تاریک و ماجراهای بی‌پایان» است.

در اوایل سال جاری، شایعاتی مبنی بر اینکه جوزف استیتن به دلیل اخراج در مایکروسافت، 343 Industries را برای پیوستن به بخش انتشارات عناوین Xbox ترک می‌کند، منتشر شد. کسب و کار مایکروسافت اخیراً خبر خروج مدیر ارشد نوآوری Halo Infinite از این شرکت را اعلام کرد و جوزف استاتن نیز این موضوع را در توییتر تأیید کرد.

نتفلیکس هنوز جزئیاتی در مورد بازی ساخته شده توسط جوزف استاتن منتشر نکرده است.

جوزف استاتن پس از ترک مایکروسافت به نتفلیکس گیمز پیوست تا روی یک بازی AAA بین پلتفرمی کار کند.

از جدیدترین اخبار بازی، با خبر شدیم جوزف استاتن، سازنده قدیمی سری بازی های بزرگ مانند Halo و Destiny، به Netflix Games پیوست. جوزف استاتن اکنون به عنوان مدیر ارشد نوآوری یک بازی چند پلتفرمی با درجه AAA در حال توسعه در Netflix Games کار می کند.

جوزف استاتن به عنوان کارگردان سینمایی برای Halo: Combat Evolved، Halo 2 و Halo 3 کار کرد و با Bungie به عنوان نویسنده ارشد برای Destiny کار کرد. پس از ترک Bungie، توسعه دهنده کهنه کار به ایکس باکس پیوست و با 343Industries برای توسعه کمپین Halo Infinite همکاری کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  عبور فروش فیلم تاپ گان 2 با بازی تام کروز از Black Panther در آمریکا