مارک هیلی استودیو مولکول مدیا را ترک می کند

هدف تمرکز اعضای Media Molecule بر ساخت و توسعه پروژه جدید است. طبق اخبار منتشر شده، کار جدید این استودیو دنباله ای بر رویاها نخواهد بود. طبق آخرین اخبار دنیای بازی، استودیو مورد بحث در روزهای آینده تغییرات قابل توجهی را در بخش مدیریت خود تجربه خواهد کرد.

نظرت چیه عزیزم؟ فکر می کنید استودیو مورد نظر با کنار گذاشتن یکی از شخصیت های مهم خود چه رویکردی نسبت به پروژه های آینده خود خواهد داشت؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در هفته های اخیر استودیوی بازی سازی Media Molecule با تغییرات زیادی مواجه شده است. همانطور که احتمالا دوستان عزیز یک گیمر می دانید استودیو مورد بحث در روزهای اخیر اعلام کرده است که به پشتیبانی خود از بازی Dreams که در سپتامبر 2020 عرضه شده است، پایان خواهد داد.

این فرد در سال 2006 استودیوی بازیسازی Media Molecule را تاسیس کرد و قبل از کارگردانی بازی Dreams نقش مهمی در ساخت دو نسخه اول سری بازی Little Big Planet داشت.

مارک هیلی یکی از بنیانگذاران استودیوی بازی سازی Media Molecule به زودی این استودیو را ترک خواهد کرد.

تصویری از بازی Dreams

مارک هیلی او که به عنوان یکی از بنیانگذاران این استودیو افسانه ای شناخته می شود، اخیراً در توییتر تایید کرد که رسانه مولکول را ترک می کند. به گفته هیلی، هدف او از انجام این کار ترسیم یک دوره جدید بود. مدیر خلاق Dreams به کار خود در صنعت بازی های ویدیویی ادامه خواهد داد. با این حال، جزئیات بیشتری در دسترس نیست.

بخوانید  تعیین حجم مورد نیاز بازی Forspoken در پلی استیشن 5
تحریریه مجله بازی یک گیمر