تعیین حجم مورد نیاز بازی Forspoken در پلی استیشن 5

بازی Forspoken در تاریخ 24 ژانویه (بهان 4) برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بازی نقش آفرینی جهان باز و اکشن Forspoken جدیدترین محصول شرکت Square Enix می باشد و تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد. به تازگی جزئیاتی از حجم مورد نیاز این بازی در کنسول پلی استیشن 5 منتشر شده است که نشان می دهد گیمرها با یک بازی بزرگ و حجیم سر و کار خواهند داشت. پیش از این دموی قابل بازی Forspoken بر روی پلی استیشن 5 منتشر شده بود که حدود 30 گیگابایت بود و نسخه نهایی را یک بازی سنگین نشان می داد.

طبق آخرین پست توییتر PlaystationSize، صفحه‌ای که به‌روزرسانی‌ها و دانلودها را در شبکه پلی‌استیشن ردیابی می‌کند، Forspoken به 87.275 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در پلی‌استیشن 5 نیاز دارد. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این بازی در 22 ژانویه به‌صورت پیش‌لود شده در دسترس خواهد بود. 2 بهمن)، چند روز قبل از راه اندازی.

گیمرها برای تجربه Forspoken در کنسول پلی استیشن 5 به بیش از 87 گیگابایت فضای رایگان نیاز دارند.

هنوز جزئیاتی در مورد اینکه Forspoken به چه مقدار فضای ذخیره سازی روی رایانه ها نیاز دارد یا حداقل سیستم مورد نیاز توصیه شده چیست، در دسترس نیست. با این حال، اسکوئر انیکس اخیراً اعلام کرده است که اطلاعات جدیدی در مورد نسخه PC بازی در تاریخ 17 ژانویه (27) منتشر خواهد کرد. بنابراین به زودی جزئیات بیشتری از این نسخه در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بخوانید  Tears Of The Kingdom اندازه نصب بزرگتر از Breath of the Wild | اخبار GameSpot - به روز رسانی اخبار GS