مدت زمان مراسم The Game Awards 2023 اعلام شد


در طی یک جلسه پرسش و پاسخ، جف کیلی تایید کرد که مدت زمان مراسم The Game Awards 2023 تقریباً مشابه رویداد سال گذشته خواهد بود.

مراسم Ras Game Awards 2023 روز جمعه 26 آذر ساعت 4 بامداد به وقت ایران برگزار می شود و علاوه بر نمایش بهترین آثار امسال، از بازی های جدیدی نیز رونمایی خواهند کرد. با این حال، در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که مدت زمان مراسم امسال تقریباً مشابه سال گذشته است. جف کیلیمجری و تهیه کننده The Game Awards در جلسه پرسش و پاسخ اخیر در Twitch تایید کرد که رویداد امسال بین 2.5 تا 3 ساعت طول خواهد کشید.

طرفداران می توانند منتظر معرفی شرکت کنندگان The Game Awards 2023 در این هفته باشند. با این حال، جف کیلی می خواهد چند شگفتی را برای بعد حفظ کند. جف کیلی در پاسخ به این سوال که آیا تبلیغات جذاب هستند یا خیر، گفت: «گفتنش سخت است. مجری بازی جوایز اضافه کرد: «در مورد کاری که امسال انجام می‌دهیم احساس بسیار خوبی دارم. فکر می‌کنم چیزهای جالب زیادی داریم… بازی‌های جدید، تیم‌ها و دنیاهای جدیدی که قرار است ببینید.»

این مورد در گزارش اخیر است جف گراب این همچنین از GiantBomb می‌آید، که گزارش داد The Game Awards 2023 دارای «آی‌پی‌های جدید و چیزهای جالب دیگر از توسعه‌دهندگان شخص ثالث» است. البته رونمایی از بازی های triple-A در این رویداد دور از ذهن نیست. با این حال، ما هنوز نمی دانیم چه انتظاری داریم.

طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که Baldur’s Gate 3 و Warframe در The Game Awards 2023 نمایش داده شوند. در حالی که به نظر می رسد تریلر بازی Death Stranding 2 از کوجیما پروداکشنز نیز مورد بحث قرار گرفته است. سگا به یک اعلامیه مرموز اشاره می کند و Level Infinite و Sharkmob Studio نیز پروژه جدیدی برای اعلام دارند. استودیو Daniel Mullins Games، توسعه دهنده Inscryption نیز در این رویداد حضور خواهد داشت.

بخوانید  رونمایی یوبیسافت از تاریخ انتشار بازی Skull and Bones
تحریریه مجله بازی یک گیمر