تریلر Death Stranding 2 احتمالاً در The Game Awards 2023 نمایش داده می شود


بازدید هرمان هالست از استودیو Kojima Productions می تواند نشان دهنده این باشد که جزئیات بیشتری از Death Stranding 2 در آینده نزدیک منتشر خواهد شد.

در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که طرفداران احتمالاً باید انتظار داشته باشند که جزئیات بیشتری در مورد Death Stranding 2 در آینده ای نه چندان دور منتشر شود. هرمان هالسترئیس استودیوهای پلی استیشن با انتشار عکس جدیدی از وی و هیدئو کوجیما او در توییتر اعلام کرد که اخیرا از استودیوی تولیدات کوجیما در ژاپن بازدید کرده است.

بازدید هرمان هالست از استودیو کوجیما پروداکشنز

هیدئو کوجیما در حال حاضر مشغول کار بر روی Death Stranding 2 است که به طور انحصاری برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. اثری که مدت ها خاموش ماند. با توجه به اینکه زمان زیادی تا The Game Awards 2023 باقی نمانده است، بازدید هرمان هالست از استودیو Kojima Productions می تواند نشان دهنده نمایش بازی در آینده نزدیک باشد.

بازی Death Stranding 2 در The Game Awards 2022 نمایش داده شد. بنابراین این امکان وجود دارد که دوباره در رویداد امسال به نمایش درآید. به هر حال هیدئو کوجیما و جف کیلی آنها دوستی دیرینه ای با هم دارند و خالق سری متال گیر به عنوان مهمان در رویدادهای مختلفی به میزبانی جف کلی ظاهر شده است.

هیدئو کوجیما اوایل سال جاری اعلام کرد که خودش Death Stranding 2 را راه اندازی کرده است. از جمله این بازیگران می توان به ال. فانینگ او اشاره کرد که در دنباله Death Stranding نقش اصلی را بازی خواهد کرد. دوستان بازیکن ال فانینگ فکر می کنند ایفای نقش در Death Stranding 2 بهترین کاری است که این بازیگر تا به حال انجام داده است.

بخوانید  1 ماه Xbox Game Pass Ultimate را فقط با 3 دلار به اشتراک بگذارید
تحریریه مجله بازی یک گیمر