مجموعه جعبه بلوری Columbo به کمترین قیمت در آمازون رسیده است


ما در عصر طلایی جدید تلویزیون هستیم، اما بین دزدان دریایی لاستیکی، مبارزات بی رحمانه برای جانشینی خانواده، و ماجراجویی های ابرقهرمانی تاریک، هیچ چیز با کلمبو قابل مقایسه نیست، درست است؟ ستوان سیگار کوبنده پیتر فالک در لس آنجلس در دهه 1970 یکی از مهره های اصلی تلویزیون بود، یک کارآگاه قتل بی امان اما خلع سلاح کننده مهربان که مهارت عجیبی در حل حتی سخت ترین قتل ها داشت.

بله، این نمایشی است که والدین شما به خوبی از آن یاد می کنند – و در واقع در طول همه گیری کووید، دوباره مخاطبان محبوبی پیدا کرد – و در دسامبر گذشته نسخه بلوری جدیدی دریافت کرد. اگر در زمان راه‌اندازی آن را نگرفتید، می‌توانید بهترین معامله را تا کنون دریافت کنید آمازون و . مجموعه جعبه Columbo با قیمت 81 دلار به فروش می رسد.

این مجموعه باکس بلوری خاص تمام مجموعه‌های تلویزیونی کلمبو را که از سال 1971 تا 1978 پخش شد، جمع‌آوری می‌کند، در حالی که مجموعه جعبه دومی که فیلم‌های تلویزیونی احیاگر را جمع‌آوری می‌کند که از سال 1989 تا 2003 پخش شد، بعداً منتشر خواهد شد. هر قسمت از کلمبو اساساً یک فیلم بلند است و این نسخه شامل تراک‌های تفسیری برای هر قسمت، مصاحبه‌های آرشیوی و مشارکت‌های کارشناسان کلمبو، مارک داویدزیاک و آماندا ریس است.

Columbo: مجموعه Blu-ray دهه 1970
Columbo: مجموعه Blu-ray دهه 1970

اگر هرگز Columbo را تماشا نکرده‌اید، یک سری رمان‌های جنایی فوق‌العاده جذاب را از دست داده‌اید که رویکرد جدیدی به فرمول whodunnit دارد. اپیزودهای کلمبو معمولاً با هر قتلی که توسط مجرم انجام می شود شروع می شود و سپس سعی می کند ردهای او را بپوشاند. هنگامی که کلمبو در صحنه بود – با بازی پیتر فالک نمادین – او به تدریج حقیقت را از قاتل بیرون کشید، در حالی که قاتل را سوراخ کرد، سرنخ های حیاتی پیدا کرد و به طور کلی آنها را با عادت بی امان خود که به طرز باورنکردنی مودب با مجرم رفتار می کرد خسته کرد. تظاهر به بازپرسی بداخلاق و حواس پرتی.

بخوانید  معرفی بازی موبایل Haak Metroidvania Apocalypse

علامت تجاری دیگر این سریال این بود که قاتلان اغلب توسط ستارگان A-list آن زمان بازی می شدند. بازیگرانی مانند دیک ون دایک، ویلیام شتنر، لئونارد نیموی، ورا مایلز و پاتریک مک گوهان همگی تلاش کردند تا کلمبو را پیشی بگیرند، اما در نهایت همگی شکست خوردند. شایان ذکر است که این جعبه مجموعه همچنین شامل فیلم تلویزیونی NBC در سال 1968، نسخه: قتل، که از روی صحنه نمایش کلمبو اقتباس شده بود، و خلبان کلمبو در سال 1971، “باج برای یک مرد مرده” است که به چراغ سبز برای سریال کمک کرد.

برخی از فصل‌ها و فیلم‌های Columbo در طول سال‌ها انتشار بلوری دریافت کرده‌اند، اما این اولین باری است که کل مجموعه بر روی Blu-ray در آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود. اگر فرمت DVD برای شما مناسب است، می توانید یک جعبه جعبه را فقط با 32 دلار (به جای 55 دلار) دریافت کنید که تمام قسمت های سریال و 24 فیلم ساخته شده برای تلویزیون کلمبو را همراهی می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر