مجموعه بازی Gears of War به واقعیت نزدیکتر می شود


طبق ادعای جدید، استودیو کوالیشن در حال تست بازی Gears of War Collection است و احتمالا در ماه های آینده عرضه خواهد شد.

طرفداران سری Gears of War مدت زیادی است که منتظر نسخه کلکسیونی هستند و در چند سال گذشته شایعات زیادی در مورد مجموعه Gears of War منتشر شده است. اخیراً اعلام شد که این نسخه با موتور بازی سازی Unreal Engine 5 در حال ساخت است. همچنین در طول پادکست تایید شد که استودیوی Coalition در حال انجام آزمایش داخلی بر روی نسخه Gears Collection است.

طرفداران بر این باورند که این نسخه مانند بازی Halo: The Master Chief Collection، آثار قبلی سری Gears را جمع آوری خواهد کرد. نسخه کلکسیونی که در آن می توان بازی های قدیمی را بازسازی یا بازسازی کرد. اطلاعات زیادی در مورد این مجموعه منتشر نشده است، اما به نظر می رسد که شامل نسخه اول (نسخه نهایی)، نسخه دوم، نسخه سوم، نسخه چهارم و Gears of War: Judgment باشد.

یکی از کاربران توییتر این اطلاعات را از پادکست Infinite منتشر کرده است. پادکستی که ادعای همکاری Studio 343 Industries در توسعه بازی ایندیانا جونز را داشت. همچنین ادعا شده بود که استودیو کوالیشن همچنان در حال کار بر روی یک IP جدید مستقل از سری بازی Gears است. هنوز مشخص نیست که مجموعه Gears of War چه زمانی عرضه خواهد شد. اگر این اثر در مرحله تست باشد یعنی Gears Collection Edition قابل پخش است و در صورت گذراندن این مرحله در ماه های آینده عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  این آخر هفته چه بازی کنیم: از Resident Evil تا تجربه شهرسازی