مارول نمی تواند یک فیلم مستقل از نیمور تولید کند

به گزارش The Wrap، نیت مور، تهیه کننده Black Panther: Wakanda Forever در مصاحبه اخیر خود تایید کرد که حقوق شخصیت نیمور هنوز در دستان یونیورسال است و به همین دلیل استودیو مارول نمی تواند فیلم مستقلی بر اساس این شخصیت تولید و منتشر کند. . البته مور اشاره کرد که این بدان معنا نیست که Neemor در آثار بعدی دنیای سینمایی مارول ظاهر نخواهد شد و در واقع مانند شخصیت هالک، Neemor ممکن است همچنان در بسیاری از فیلم‌های آینده MCU ظاهر شود.

او همچنین اشاره کرد که اگرچه بسیاری از منشاء شخصیت نیمور بازنویسی شده است، اما آنها از کمیک های زیادی برای خلق و اضافه کردن این شخصیت به دنیای سینمایی مارول الهام گرفتند تا این شخصیت بتواند به موقعیت فعلی خود دست یابد. البته مور اشاره ای نکرد که مارول می تواند سریالی بر اساس نیمور برای دیزنی پلاس تولید کند یا اینکه نمی توان سریالی مانند فیلم ساخت. در هر صورت ممکن است این خبر باعث ناامیدی طرفداران این شخصیت از فیلم Black Panther: Wakanda Forever شود که طرفداران را به یاد وضعیت هالک نیز می اندازد.

فیلم The Black Panther: Wakanda Forever مدتی است که روی پرده‌های سینما رفته و برای سه هفته متوالی به مقام اول باکس آفیس جهان تبدیل شده است. بسیاری از منتقدان و بینندگان شخصیت نیمور را یکی از دلایل اصلی موفقیت Black Panther 2 می دانند و حالا بسیاری منتظر ادامه داستان این شخصیت در MCU هستند. ولی در آخر اخبار سینما و تلویزیوندر حال حاضر امکان ساخت فیلم نامور وجود ندارد.

بخوانید  تولید انیمیشن سریالی Sausage Party با صداپیشه‌های اصلی
تهیه کننده The Black Panther: Wakanda Forever در مصاحبه ای جدید فاش کرده است که مارول استودیو در حال حاضر نمی تواند فیلمی بر اساس نیمور بسازد.