قد گانوندورف چقدر است؟ بررسی بازی The Legend Of Zelda: Tears Of Kingdom


باشه بیا بریم بیرون و بگیم جدیدترین تریلر فیلم The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom منتشر شد حیرت آور. همچنین دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که هر تریلر خوبی باید انجام دهد: سؤالاتی را ایجاد می کند. آیا سیاه چال ها برمی گردند؟ آیا روز 12 می خواهد آمد؟ البته اینها همه سؤالات خوبی هستند، اما فکر می کنم یک سؤال وجود دارد که بسیار مهمتر از سؤالات دیگر است و اکنون پاسخی دارم.

مدت کوتاهی پس از انتشار تریلر، اینترنت ذهن خود را در مورد چگونگی آن از دست داد خوب گانوندورف نگاه کرد – از جمله من، اما این مهم نیست. چی شرق نکته مهم این است که شخصیت شرور نمادین بازگشته و آماده است تا گیمرها را همانقدر تشنه بگذارد که در تریلر بازی 2019 بود.

در حال پخش: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom – تریلر رسمی بازی شماره 3

اکنون، مانند لیدی دیمیترسکو، شخصیت شرور روستای رزیدنت اویل، بخشی از عشق به گانوندورف از قامت عظیم او ناشی می شود. به این ترتیب، من تعجب کردم: اندازه آن چقدر است؟ تصمیم گرفتم که باید بفهمم.

اولین قدم برای تعیین قد گانوندورف، یافتن ارتفاعی بود که قبلاً در Breath of the Wild ایجاد شده بود. خوشبختانه، صفحه ویکی Fandom در لینک نشان داد که قهرمان زمان حدود 1.50 متر قد دارد.

شرحی ارائه نشده است

پس از تقسیم تصویری از بدن کامل لینک به یک پنجم، توانستم به طور تقریبی طول بازوها و پاهای لینک و همچنین نسبت کلی او را تعیین کنم. در نهایت طول کف دست او را حدود شش اینچ اندازه گرفتم. یک جستجوی سریع در گوگل تایید کرد که طول کف دست یک انسان به طور متوسط ​​حدود هفت اینچ است، بنابراین برای پادشاه کوچک ما ارزیابی منصفانه ای به نظر می رسید.

اکنون سخت ترین قسمت فرا رسید: یافتن یک شی یا شخصی که گاناندورف و لینک با او در تماس بودند. در حالی که من آنقدر خوش شانس نبودم که این مورد را در جدیدترین تریلر پیدا کردم، یک بازگشت سریع به تریلر افشای بازی 2019 به من کمک کرد – به معنای واقعی کلمه.

شرحی ارائه نشده است

در تریلر، یک دست نیمه شفاف و فانتوم را می بینیم که هم لینک و هم یک گانوندورف تشنه را لمس می کند. بر اساس کف دست لینک، مچ تا نوک انگشت، با اندازه حدود 6 اینچ، من توانستم زمان دست فانتوم را به اندازه یک فوت یا 30 سانتی متر برای کسانی که از سیستم اندازه گیری منطقی تر استفاده می کنند، تعیین کنم.

بخوانید  PSA: Fortnite V-Bucks Are More Expensive Now

درست قبل از دیدن آن دست که مچ لینک را گرفت، دیدیم که او انگشتانش را در سینه گانوندورف فشار داد. در تصویر آخر، من فاصله از شروع کف دست تا مفصل بین فالانژیال پروگزیمال آن (می دانید که دقیقاً بعد از مفصل است) را در حدود شش اینچ اندازه گرفتم. در حالی که اندازه‌گیری قفسه سینه کاملاً خرد شده گانوندورف که من مطلقاً نمی‌خواهم آن را در دست بگیرم، به دلیل انحنای و ماهیچه‌های موج دار آن کمی سخت‌تر است، طول گردن او بسیار ساده بود و حدود سه اینچ طول داشت.

شرحی ارائه نشده است

حالا اینجا قسمت سرگرم کننده است. در حالی که جدیدترین تریلر تصویر چندان واضحی از گانوندورف به ما ارائه نمی‌دهد، نینتندو مدت کوتاهی پس از آن، هنر رسمی این شخصیت شرور را منتشر کرد. با استفاده از این اندازه گیری گردن – و با فرض اینکه مادر-Ganondorf تقریباً به همان اندازه است مامان-Ganondorf–من توانستم یک سری خطوط برای تخمین اندازه آن ایجاد کنم.

با این حال، ما همچنین باید در نظر بگیریم که گانوندورف در تصویر چمباتمه زده است، احتمالاً برای اینکه آن عضلات باسن در شکل خوبی باشند. خوشبختانه این مشکل یک راه حل سریع داشت. با ردیابی بالای سر او تا باسن، سپس با اضافه کردن طول پاهایش، می توانیم تخمین بزنیم که گانوندورف قد نزدیک به 10 فوت (305 سانتی متر). این باعث می‌شود که او قد لینک را دو برابر کند و به‌طور قابل‌توجهی بلندتر از افسانه زلدا: Ocarina of Time، که در آن نینتندو قد او را در 7’6 اینچ در Hyrule Historia تایید کرد.

بخوانید  شایعه: پورت شدن بازی‌ های پلی استیشن VR برای PSVR2
شرحی ارائه نشده است

بنابراین شما آن را دارید، اشک های پادشاهی Ganondorf است بزرگ. بالقوه بزرگتر از هر نسخه انسان نما از شرور نمادینی که تاکنون دیده ایم. مثلاً، فقط برای در نظر گرفتن این موضوع، اینگونه است که او با شخصیت شرور دیگری که به خاطر اندازه بزرگ (و طول بال های چشمگیر) شناخته شده است مقایسه می شود.

شرحی ارائه نشده است

اوه و فقط برای سرگرمی، اینجا او ماست که در کنار لیدی دی محبوبمان ایستاده است، که به خوبی او را بالا نگه داشته است.

شرحی ارائه نشده است

در حالی که ممکن است فصل دستبند به پایان رسیده باشد، اگر به یک پسر بزرگ به اندازه SZA نیاز دارید، Tears of the Kingdom شما را پوشش می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Tears of the Kingdom که به اندازه و اندازه گانوندورف ربطی ندارد، حتماً راهنمای هر چیزی که می‌دانیم و مبارزه می‌کنیم را بررسی کنید. The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom در تاریخ 12 می به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر