فیلم Thunderbolts مارول دارای یک ستاره در عنوان است و این هدف است

به عنوان بخشی از رویداد CinemaCon این هفته در لاس وگاس، مارول تأیید کرد که Thunderbolts* عنوان رسمی فیلم است و ستاره را نیز شامل می شود. اما این ستاره برای چیست؟

به گفته کوین فایگی، رئیس مارول، “ما تا پس از انتشار در مورد ستاره صحبت نخواهیم کرد.” یک ستاره در ادبیات معمولاً خوانندگان را به پاورقی ارجاع می دهد که توضیح می دهد ستاره برای چیست. اما اینکه آن پاورقی ممکن است در مورد Thunderbolts چه باشد، حدس هر کسی است. افراد در Reddit و جاهای دیگر در اینترنت تعدادی نظریه در مورد معنای همه اینها دارند.

در کمیک ها، Thunderbolts شرورانی هستند که در لباس ابرقهرمانان ظاهر شده اند. در فیلم، این تیم از شخصیت ها برای یک ماموریت برای دولت فرستاده می شوند، اما طبق معمول، ممکن است همه چیز آنطور که به نظر می رسد نباشد.

فیلم Thunderbolts با بازی فلورانس پیو در نقش یلنا بلوا، در حالی که دیوید هاربر نیز برای ایفای نقش خود در نقش الکسی بازمی گردد. این فیلم همچنین سباستین استن را در نقش باکی بارنز و وایت راسل در نقش جان واکر و اولگا کوریلنکو در نقش مستر وظیفه بازگردانده است. جولیا لوئیس دریفوس در نقش والنتینا آلگرا د فونتین بازی می کند. ویدیوی پشت صحنه Pugh را تماشا کنید تا نگاهی اجمالی به مجموعه Thunderbolts داشته باشید.

جیک شرایر که موزیک ویدیوهای کانیه وست و جاستین بیبر و همچنین قسمت هایی از Kidding و Beef را کارگردانی کرده است، فیلم Thunderbolts را کارگردانی می کند. این فیلم در می 2025 اکران می شود.

بخوانید  اضافه شدن سه بازی جدید به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین برای ماه جولای 2022

در حالی که سال های گذشته چندین اکران داشت، مارول تنها یک فیلم جدید در سال 2024 به نمایش درآورد: ددپول و ولورین. این بخشی از استراتژی گسترده‌تر دیزنی برای انتشار فیلم‌های کمتر اما با کیفیت بالاتر است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر