سازنده X-Men '97 تاثیر قسمت 5 بر بقیه فصل 1 را توضیح می دهد

تعداد کمی از طرفداران برای رویدادهای فصل 1، قسمت 5 مردان ایکس 97، “Remember It” آماده بودند که کل سریال را به سمت و سویی بسیار تاریک تر برد. داستان از خط داستانی «E For Extinction» ساخته گرانت موریسون و هنرمند فرانک کویتلی در سال 2001 الهام می‌گیرد که سقوط ملت جهش یافته ژنوشا را در پی حمله نسل‌کشی نگهبانان به تصویر می‌کشد. این سریال این داستان را از این هم فراتر برد و ظاهراً مرگ دو عضو مردان ایکس و چند تن از دوستان و متحدان آنها را به تصویر کشید.

هشدار: موارد زیر حاوی اسپویل‌هایی از قسمت آخر X-Men '97 در دیزنی پلاس است. اگر قسمت را ندیده‌اید یا نمی‌خواهید بدانید چه اتفاقی می‌افتد، همین حالا خواندن را متوقف کنید.

در پاسخ به شروع این قسمت، بو دمیو، مجری سابق سریال و خالق سریال مردان ایکس در سال 97، برای اولین بار از زمانی که ماه گذشته توسط مارول اخراج شد، سکوت خود را شکست. اگرچه دمیو در مورد اخراج خود توضیح بیشتری نداد، اما توضیح داد که این قسمت خاص برای سخنرانی او در مارول مهم بود.

“قسمت 5 محور اصلی معرفی من به مارول در نوامبر 2020 بود.” دمیو نوشت.. ایده این بود که مردان ایکس منعکس کننده سفری باشد که همه ما که با سریال اصلی بزرگ شده‌ایم از دوران کودکی‌مان در دهه 90 در آن بوده‌ایم. سپس 11 سپتامبر اتفاق افتاد و «جهان به خودش چرخید. همه چیز دیگر چندان امن نبود… اما اگر رویدادهایی مانند 11 سپتامبر، تولسا، شارلوتزویل یا کلوپ شبانه پالس چیزی به ما یاد می دهند، این است که بسیاری از داستان ها اغلب خیلی کوتاه می شوند. “

بخوانید  Ori Devs کارگردانی جدید Restless را برای تریلر Wicked به نمایش گذاشت

مانند بسیاری از ما که با کارتون OG بزرگ شدیم، X-Men اکنون به شدت تحت تأثیر واقعیت های یک دنیای بزرگسالان و خطرناک قرار گرفته است. دمیو ادامه داد. “زندگی برای آنها اتفاق افتاده است. و آنها، همانطور که ما انجام داده‌ایم، باید تصمیم بگیرند که به کدام بخش‌های خود چنگ بزنند و کدام بخش‌ها را رها کنند تا آنچه را که به بشریت گفته‌اند انجام دهند: با یک “نامطمئن روبرو شوند”. آینده ای که آنها هرگز آینده را ندیدند … آنها باید از خود بپرسند که آیا اکنون زمان عدالت اجتماعی است – یا همانطور که مگنیتو در طول محاکمه اش موعظه کرد – آیا اکنون زمان شفای اجتماعی است. “

Disney+ همچنین یک حلقه جدید برای پنج قسمت باقی مانده از فصل منتشر کرد. در حالی که فیلم جدید زیادی وجود ندارد، به نظر می‌رسد این ویدیو نشان می‌دهد که Nightcrawler می‌ماند و استورم با یا بدون قدرتش به تیم باز می‌گردد.

دی مایو نیز مسخره کرد این قسمت 5 فقط “گرم کردن ما بود… قسمت های 8 تا 10 بزرگترین من هستند”

قسمت 6 مردان ایکس 97 چهارشنبه 27 فروردین پخش می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر