فیلم Super Mario Bros. انتظار می رود به یک میلیارد دلار برسد – چه فیلم های انیمیشن دیگری در لیست هستند؟

فیلم Super Mario Bros. همچنان در باکس آفیس سر به فلک می کشد و در حال حاضر به 700 میلیون دلار نزدیک شده است. اما او تا کجا می تواند پیش برود؟ هالیوود ریپورتر گفت انتظار می رود این فیلم قبل از پایان اکران خود یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد و اگر این کار را انجام دهد، به چند فیلم انیمیشن منتخب در آن سطح می پیوندد.

فیلم Super Mario Bros. انتظار می رود با اکران این فیلم در ژاپن، کشور اصلی نینتندو، در تاریخ 28 آوریل، ضربه آفیس دیگری در گیشه ها ایجاد شود. . او دارای یک امتیاز 8.7 در سایت خواهر گیم اسپات متاکریتیک و یکی 96% امتیاز مخاطب در Rotten Tomatoes.

فقط 51 فیلم از قبل یک میلیارد دلار یا بیشتر در گیشه جهانی فروش داشته اندبنابراین فیلم Super Mario Bros. اگر به این تعداد برسد، به یک شرکت نسبتاً کمیاب ملحق می شود.

تنها 10 فیلم انیمیشنی 1 میلیارد دلار یا بیشتر به دست آورده اند، فهرستی که در صدر بازسازی شیر شاه در سال 2019 (1.66 میلیارد دلار) قرار دارد – اگرچه همه قبول ندارند که با توجه به گرافیک فوتورئالیستی آن یک فیلم انیمیشنی است. بدون احتساب این فیلم، Frozen II دیزنی با 1.45 میلیارد دلار در صدر جدول قرار گرفت و پس از آن فروزن (1.28 میلیارد دلار)، Incredibles 2 (1.24 میلیارد دلار) و Minions (1.16 میلیارد دلار) قرار گرفتند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  آواتار 2 در 14 روز از 1 میلیارد دلار عبور کرد و اکنون بیست و سومین فیلم بزرگ تمام دوران است. امتیاز آواتار به 4 میلیارد دلار رسید

در اینجا پرفروش‌ترین فیلم‌های انیمیشن تاریخ هستند:

  1. شیر شاه – 1.66 میلیارد دلار
  2. فروزن 2 – 1.45 میلیارد دلار
  3. منجمد – 1.28 میلیارد دلار
  4. شگفت‌انگیزان 2 – 1.24 میلیارد دلار
  5. Minions – 1.16 میلیارد دلار
  6. داستان اسباب بازی 4 – 1.073 میلیارد دلار
  7. داستان اسباب بازی 3 – 1.067 میلیارد دلار
  8. Despicable Me 3: 1.034 میلیارد دلار
  9. Finding Dory – 1.029 میلیارد دلار
  10. Zootopia – 1.025 میلیارد دلار

برای اطلاعات بیشتر، بررسی Super Mario Bros. از GameSpot.

با توجه به موفقیت تجاری عظیم فیلم برادران سوپر ماریو، بسیاری در تعجب هستند که آیا دنباله‌ای ساخته خواهد شد یا نه، و مطمئناً به نظر می‌رسد که چنین خواهد شد.

فیلم Super Mario Bros. دومین آخر هفته در سینماها را پشت سر گذاشت و مجموع فروش باکس آفیس آمریکای شمالی تنها با 37 درصد کاهش به 92.5 میلیون دلار رسید. این یک عدد فوق‌العاده است و در واقع هفتمین اجرای آخر هفته دوم برای هر فیلمی در آمریکای شمالی در تمام دوران برای فیلمی است که با بیش از 100 میلیون دلار در کشور شروع شده است. فقط فیلم‌های MCU و جنگ ستارگان، و همچنین دنیای ژوراسیک، تعداد بیشتری را در آخر هفته دوم در آمریکا ثبت کردند.

فیلم Super Mario Bros. همچنین اگر بتواند تا این حد صعود کند، تنها سومین فیلم – از هر نوعی – در دوران همه‌گیری خواهد شد که به بالای یک میلیارد دلار می‌رسد. این فیلم به Spider-Man: No Way Home (1.92 میلیارد دلار) و Top Gun: Maverick (1.49 میلیارد دلار) خواهد پیوست.

تحریریه مجله بازی یک گیمر