فیلم کریستوفر نولان برشته شده توسط مربی پلتون در حین ورزش



کریستوفر نولان یکی از بهترین سال‌های زندگی حرفه‌ای خود را سپری می‌کند و قبلاً جایزه بهترین کارگردانی را از انجمن‌های منتقدان فیلم منطقه‌ای برای فیلم اوپنهایمر دریافت کرده است. این می تواند سالی باشد که او سرانجام برنده جایزه اسکار شد و آن را به یک کاتالوگ در حال حاضر چشمگیر اضافه کرد، اما او متوجه شد که با یک نقد ناخواسته – در حالی که در کلاس Peleton سوار می شد، ضربه خورد.

کارگردان نامزد اسکار حکایتی را هنگام دریافت جایزه بهترین کارگردانی برای اوپنهایمر در جوایز حلقه منتقدان فیلم نیویورک به اشتراک گذاشت. نولان تایید نکرد که این فیلم کدام فیلم است، اما واضح بود که مربی در آن زمان نمی‌دانست چه کسی در کلاس مجازی او حضور دارد.

نولان گفت: “من روی پلتون بودم. دارم می میرم. و مربی شروع به صحبت در مورد یکی از فیلم های من کرد و گفت: “کسی این را دیده است؟ این چند ساعت از زندگی من است که هرگز برنخواهم گشت!” . (از طريق تنوع). “چه زمانی [The Observer’s film critic] رکس رید دارد به فیلم شما حمله می کند، او از شما نمی خواهد تمرین کنید! در دنیای امروز، که نظرات همه جا وجود دارد، نوعی این ایده وجود دارد که نقد فیلم در حال دموکراتیک شدن است، اما من فکر می‌کنم که قدردانی انتقادی از فیلم‌ها نباید یک غریزه باشد، بلکه باید یک حرفه باشد.»

در حالی که کار نولان به خوبی مورد توجه قرار گرفته است، در سال‌های اخیر چند سکسکه وجود داشته است، اما او بدش نمی‌آید. او با تماشاگران به شوخی گفت: “آیا ما نقدها را می خوانیم؟ بیایید با این واقعیت شروع کنیم که من بریتانیایی هستم.” “در یک گردهمایی معمولی خانوادگی، اقوام به من می گویند: “می دانی، کریستوفر. احتمالاً نباید امروز گاردین را باز کنی.”

بخوانید  با رایان رینولدز و جیسون موموآ در Animal Friends

در حالی که همه آنها نمی توانند برنده باشند، اوپنهایمر برخی از بهترین نقدهای حرفه ای نولان را به دست آورد و به پردرآمدترین درام زندگینامه ای تمام دوران تبدیل شد و با نزدیک به 50 میلیون دلار بهترین فیلم Bohemian Rhapsody را از آن خود کرد.

اعتبار تصویر: گتی ایماژ/سمیر حسین

تحریریه مجله بازی یک گیمر