فیلم های همه گیر پیکسار بالاخره به سینماها می آیند



فیلم‌های اخیر پیکسار، از جمله Soul، Turning Red و Luca، قرار است در سال 2024 در سینماهای سراسر کشور اکران شوند. تنوع اولین کسی بود که گزارش داد

این حرکت پس از نمایش انحصاری هر فیلم در دیزنی + در اوج همه‌گیری COVID-19 انجام شد. فروش بلیت‌های این نمایش‌ها از 2 ژانویه آغاز می‌شود، Soul در 12 ژانویه در سینماها، پس از آن Turning Red در 9 فوریه و Luca در 22 مارس. هر فیلم فیلم کوتاه مربوط به خود را ارائه خواهد کرد: Burrow، Kitbull و For the Birds. .

تصمیم پیکسار برای اکران این فیلم‌ها به لحاظ نمایشی، یک تغییر استراتژیک در استراتژی اکران آن‌ها است. پیت داکتر، مدیر خلاقیت پیکسار، در گفتگو با ورایتی، تأثیر استریم بر عادات تماشاگران را به عنوان یک “موهبت ترکیبی” که تماشاگران سینما را “آموزش داده” است تا از استریمینگ به جای تجربیات تئاتری ترجیح دهند، اذعان کرد.

دکتر گفت: «برای یک خانواده چهار نفره گران‌تر است که به سینما بروند وقتی می‌دانند می‌توانند صبر کنند و فیلم روی صحنه می‌رود.» “ما سعی می کنیم با ندیدن آن در صفحه بزرگ به مردم بفهمانیم که چیزهای زیادی از دست رفته است. در مورد Elemental، این یک نمایش زیبا است، همه جا جزئیات وجود دارد. من فکر می کنم که شما آن را بیشتر احساس می کنید و این یک برنامه است. تجربه بهتر. تجربه مشترک نیز وجود دارد… چیزی در مورد انرژی ناشی از دیگران وجود دارد که کل تجربه را پویاتر و جالب تر می کند.

مشاهدات داکتر به دنبال موفقیت غافلگیرکننده پیکسار با Elemental است که با کمترین آخر هفته افتتاحیه در تاریخ این شرکت شروع به کار کرد اما در نهایت نزدیک به 500 میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد. این پیشرفت همچنین همزمان با بازگشت گسترده‌تر پیکسار به سینماها با عرضه‌های آتی، از جمله Inside Out 2، که قرار است در 14 ژوئن 2024 نمایش داده شود، است.

بخوانید  Palworld این هفته در ایکس باکس از Fortnite در ایالات متحده پیشی گرفت

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر