فیلم ماه شورشی قسمت 2; رویارویی رزمندگان انقلابی و امپریالیست ها

نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Rebel Moon: The Scargiver Part 2 به کارگردانی زک اسنایدر منتشر کرد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که نتفلیکس تریلر جدیدی از فیلم Rebel Moon Part 2: The Scargiver به کارگردانی زک اسنایدر با طرفداران به اشتراک گذاشته شد. تریلر کورا و دیگر رزمندگان انقلابی را نشان می‌دهد که تلاش می‌کنند از یک مستعمره امن و آرام در لبه کهکشان دفاع کنند. این فیلم در تاریخ 31 آوریل 1403 (19 آوریل 2024) در نتفلیکس برای بینندگان اکران خواهد شد.

دانلود ویدیو از ابرات

پوستر فیلم Scar Rebel Moon قسمت 2

در خلاصه داستان Rebel Moon: The Scargiver آمده است: “این فیلم ادامه ماجراهای قهرمانانه کورا و جنگجویان بازمانده است. آنها آماده می شوند تا همه چیز را قربانی کنند و در کنار مردم شجاع ولد بجنگند تا از یک روستای آرام دفاع کنند؛ سرزمینی جدید برای کسانی که در لبه نبرد، رزمندگان باید با حقایق گذشته خود روبرو شوند و هر کدام دلیل مبارزه را آشکار کنند. پیوندهای ناگسستنی شکل می گیرد، قهرمانان پدیدار می شوند و افسانه ها متولد می شوند. قدرت های کل جهان برای مهار شورش فزاینده تلاش می کنند.

سوفیا بوتلا، گیمن هانسو، ویرایش صفحه نمایش، مایکل هایسمن، به دونا، ری فیشر، استاز نیر، فرا فی، کلئوپاترا کلمن، استوارت مارتین، Enquar Sigurthon، آلفونسو هررا، کری الویس، رایان ریس، اوه نرگس، اسکای یانگ، شارلوت مگی و آنتونی، هاپکینز (صدای جیمی) با بازی در فیلم Rebel Moon قسمت 2. زک اسنایدر نه تنها دنباله های Rogue Moon را کارگردانی کرد، بلکه آنها را نیز کارگردانی کرد آنها چه هستند؟، و کرت جانستاد او فیلمنامه را نوشت.

بخوانید  یک Xbox Series S با طراحی فیلم Dune برنده شوید

تحریریه مجله بازی یک گیمر