فورتنایت: تفنگ فلر را از کجا پیدا کنیم و چگونه کار می کند


در حال حاضر با رویداد Most Wanted فعلی و اسلحه‌های جدید و بدون طاق آن، چیزهای زیادی در Fortnite جریان دارد. با این همه اتفاق، اگر فراموش کنید که Flare Gun نیز بازگردانده شده است، بخشیده خواهید شد. علاوه بر این، یکی از ماموریت‌های هفتگی Hide ‘N Seek از شما می‌خواهد که از یکی برای تگ کردن حریف استفاده کنید. ما در زیر به شما می گوییم که فلر گان را کجا پیدا کنید و چگونه از آن استفاده کنید.

Flare Gun را در فورتنایت کجا پیدا کنیم و چگونه کار می کند

Flare Gun باید به راحتی پیدا شود، زیرا می توان آن را روی زمین، در سینه یا از قطره های عرضه جمع کرد. این تپانچه منحصر به فرد بیشتر یک ابزار شناسایی است تا یک تپانچه واقعی – اگرچه می تواند در صورت شلیک به سطوح قابل اشتعال آتش ایجاد کند. این به شما امکان می‌دهد تا جایی که دشمنان در شعاع نسبتاً وسیعی هستند را علامت‌گذاری کنید و به شما امکان می‌دهد آنها را از طریق دیوارها و سایر سازه‌ها برای مدت محدودی ببینید.

در حال پخش: Fortnite Chapter 4 A New Beginning Trailer

Flare Gun یک ابزار شناسایی بسیار مفید است.
Flare Gun یک ابزار شناسایی بسیار مفید است.

وقتی آماده تگ کردن دشمن هستید، Flare Gun را مجهز کنید و آن را در سمتی که فکر می‌کنید حریف شماست در آسمان هدف بگیرید. هنگامی که آن را شلیک می کنید، شعله ور شدن به سمت دشمنان خود را می بینید، سپس کمی بعد آنها تگ می شوند. این باید تلاش را برای شما به پایان برساند، اما مطمئن شوید که یک تفنگ شراره را فراتر از یک درخواست نگه دارید، زیرا می تواند ابزاری حیاتی باشد که می تواند برای شما و تیم شما تفاوت ایجاد کند، به خصوص در حلقه های آخر.

برای اطلاعات بیشتر در مورد رویداد Most Wanted، نحوه عملکرد سطح گرما را بیابید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر