فلوریدا جوکر دو میلیون دلار از توسعه دهنده GTA 6 طلب می کند


فلوریدا جوکر از Rockstar به دلیل استفاده از تصویر خود در تریلر GTA 6 شکایت کرد.

هفته گذشته، Rockstar بازی مورد انتظار Grand Theft Auto VI را معرفی کرد که ارجاعات مختلفی به زندگی واقعی حومه فلوریدا دارد. امروز جنایتکار معروف به «فلوریدا جوکر» به دلیل استفاده از تصویر خود در تریلر پرتاب GTA 6 از راک استار دو میلیون دلار غرامت طلب کرد.

لارنس سالیوان او که با نام فلوریدا جوکر شناخته می شود، چندین بار در حساب کاربری خود اعلام کرده است که شخصیت ارائه شده در تریلر GTA 6 به طور غیرقابل انکاری شبیه او بوده و به وضوح از او الهام گرفته شده است. او در یک ویدیوی اخیر گفت: «من کسی هستم که به آنها الهام می‌دهم. من و GTA باید صحبت کنیم وگرنه یک یا دو میلیون دلار به من می دهند. با من GTA و Rockstar تماس بگیرید.

یک جنایتکار در بازی GTA 6 با الهام از جوکر واقعی فلوریدا

Rockstar هنوز در مورد ادعاهای فلوریدا جوکر اظهار نظری نکرده است

بعید به نظر می رسد که این شخص بتواند از Rockstar پول بگیرد. زیرا سازنده GTA 6 می تواند این شخصیت را در بازی به عنوان یک آنتی تز یا یک «تقلید طنز» توصیف کند.

Rockstar با چنین چیزهایی بیگانه نیست. در گذشته بازیگری به نام لیندسی لوهان او با این ادعا که راک استار از چهره خود برای طراحی یکی از شخصیت های GTA V استفاده کرده است، شکایتی را مطرح کرد. در نهایت قاضی این پرونده رای داد که شخصیت بازی تقلیدی هنرمندانه، طنز و مبهم از سبک زندگی یک زن جوان است و این پرونده قابل پیگیری نیست.

بخوانید  افزایش قیمت Xbox Series X و Series S در سوئد

Rockstar در مورد ادعای غرامت فلوریدا جوکر اظهار نظری نکرده است و بعید است در آینده بیانیه ای صادر کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر