فصل 2 فینال توانایی های هکرهای واقعاً تغییر دهنده بازی را اضافه می کند

با انتشار فصل 2 در 14 مارس، که در آن انبوهی از توانایی‌های جدید با مضمون هکرها را معرفی می‌کند که به نظر می‌رسد بازی‌ها را تغییر دهند، پایان هرج و مرج‌تر می‌شود.

در فصل 2، بازیکنان شرکت کننده در «نمایش بازی» تحت محاصره یک گروه هکری سرکش به نام CNS هستند که به دنبال مختل کردن برنامه و انتشار پیام خود هستند. به عنوان بخشی از حملات سایبری خود، بازیکنان می توانند ابزارهای جدیدی را به کار گیرند که می تواند تعادل تیراندازی تیمی استودیوی Embark را به طور کامل بهم بریزد.

در حال پخش: فینال | تریلر رسمی فصل 2 | 14 مارس

کاراکترهای متوسط ​​دو قدرت هکری جدید در قالب تخصص Dematerializer و ابزار Data Reshaper به دست می آورند. تخصص Dematerialzer به بازیکنان این امکان را می دهد که به طور موقت سطوحی مانند دیوارها و سقف ها را پاک کنند، که سپس می توان از آنها فیلمبرداری یا عبور کرد. این توانایی را می توان هم در حالت تدافعی و هم تهاجمی برای فرار سریع یا کمین دشمنان ناآگاه به کار برد. به نظر می رسد Data Reshaper به همان اندازه قدرتمند است. هنگامی که از این ابزار استفاده می شود، اشیا را به اشیاء مختلف تبدیل می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد تا استحکامات دشمن را با تبدیل آنها به میز یا صندلی بی ضرر از بین ببرند.

شخصیت های سبک و سنگین نیز اسباب بازی های جدیدی دریافت خواهند کرد. Heavies می‌تواند از مکعب ضد گرانش جدید برای غیرفعال کردن گرانش در ناحیه نزدیک استفاده کند، در حالی که شخصیت‌های Light می‌توانند یک جفت پورتال را برای تسهیل فرار سریع ایجاد کنند. هر کسی می‌تواند از پورتال‌ها استفاده کند، اگرچه بازیکنان نمی‌توانند آنچه را در طرف مقابل است ببینند یا از طریق آنها شلیک کنند.

توانایی های جدید شبیه ستاره های فصل 2 هستند و باید به خوبی با گیم پلی بازی و محیط های مخرب به سبک sandbox هماهنگ شوند، اما The Finals همچنین نقشه جدیدی را از طریق هک CNS، SYS4HORIZON و حالت جدیدی از بازی 5v5 به نام Power Shift معرفی می کند. جایی که دو تیم برای فشار دادن یک محموله با هم رقابت می کنند. فصل 2 همچنین مسابقات خصوصی و سیستم لیگ رتبه‌بندی اصلاح‌شده را اضافه می‌کند. سلاح‌های جدیدی نیز وجود خواهد داشت که Heavies یک تفنگ ساچمهای جدید KS-23، نسخه‌های Medium تفنگ تهاجمی آتش‌سوزی FAMAS و نسخه‌های سبک با مسلسل 93R دریافت می‌کنند.

بخوانید  فروش فوق‌العاده GTA V و Red Dead Redemption 2

در بررسی The Finals GameSpot، ما تیرانداز را یک «مخلوط بی‌نظم بی‌نظم» نامیدیم که به دلیل تخریب هیجان‌انگیز، بازی سریع و رویکرد غیرطبیعی به اهداف آشنا، از دیگر عناوین FPS متمایز است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر