فروش Yakuza: Like a Dragon به 1.8 میلیون نسخه رسید


به گزارش سگا، نسخه هفتم از سری بازی های Yakuza 400000 نسخه در ژاپن و 1.4 میلیون نسخه در سایر نقاط جهان فروخت.

سری بازی های یاکوزا در سال های اخیر در بازارهای خارج از ژاپن محبوبیت پیدا کرده اند و طبیعتا همین موضوع باعث افزایش فروش این مجموعه شده است. در واقع هفتمین نسخه اصلی این مجموعه است یاکوزا: مثل اژدها نام گرفته و عناصر نقش آفرینی مانند مبارزات نوبتی را برای اولین بار به مجموعه اضافه کرد، فروش بسیار خوبی در بازار جهانی به دست آورد.

همانطور که سگا در یک جلسه اجرایی اخیر اعلام کرد، Yakuza: Like a Dragon بیش از 1.8 میلیون نسخه در سراسر جهان و در تمام پلتفرم ها فروخته است. از این میزان فروش، بیش از 400000 نسخه مربوط به فروش در بازار ژاپن و حدود 1.4 میلیون نسخه مربوط به فروش در سایر نقاط جهان است. لازم به ذکر است که بازی Yakuza: Like a Dragon با وجود اینکه به صورت رایگان از طریق سرویس های PlayStation Plus و Xbox Game Pass در دسترس است به این آمار رسیده است، بنابراین مشترکین این دو سرویس برای تجربه آن نیازی به خرید بازی ندارند. ندارد

Yakuza: Like a Dragon اکنون بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، رایانه شخصی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است. علاوه بر این، دنباله این اثر با عنوان Like a Dragon: Infinite Wealth در دست ساخت است و در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهان 1402) اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  صداپیشه The Last of Us Part 2 علاقه مند به بازی در این سریال است