فروش Helldivers 2 در هفته دوم اکران دو برابر شد

در آخرین داده‌های خود، تحلیلگر Circana اعلام کرد که Helldivers 2 دو برابر بیشتر از هفته دوم اکران خود در ایالات متحده فروش داشته است.

Helldivers 2 موفقیت های زیادی داشته است. این تا حدی ادامه یافت که استودیو بازی Arrowhead و سونی هرگز انتظار نداشتند. Hell Divers 2 با وجود مشکلاتی که در ارتباط با سرور و پخش کننده (که اخیراً بهبود یافته است) توانسته است توجه بسیاری از بازیکنان را به خود جلب کند.

با نزدیک‌تر شدن به انتشار و استقبال بیشتر طرفداران، این بازی تیراندازی co-op شاهد فروش بیشتری است. پیسکاتلا درگذشت، تحلیلگر Circana به تازگی اعلام کرده است که فروش نسخه های فیزیکی و دیجیتالی Hell Divers 2 در ایالات متحده در هفته دوم بیش از دو برابر فروش هفته اول انتشار بوده است. بازی ها معمولاً در ابتدا فروش بیشتری دارند. زیرا فروش اولیه آنها در زمان عرضه، پس از مواجه شدن با بخشی از فروش، روند نزولی به خود می گیرد و به همین دلیل می توان وضعیت فروش Hell Divers 2 را خاص دانست.

پیسکاتلا در مورد ویژگی های وضعیت فروش Helldivers 2 اظهار داشت: به ندرت پیش می آید که فروش در هفته دوم اکران افزایش یابد، به خصوص در دوره تعطیلات. این بازی با افزایش فروش در هفته دوم وضعیت مشابهی در بریتانیا دارد. یوهان بلستدمدیرعامل استودیوی بازی سازی Arrowhead اخیرا اعلام کرده است که Hell Divers 2 تا به امروز نزدیک به 3 میلیون نسخه فروخته است.

Helldivers 2 هم اکنون برای رایانه های شخصی و پلی استیشن 5 در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  جنا اورتگا در حال مذاکره برای بازی در فیلم جدید تایکا وایتیتی است