فروش Alan Wake 2 به 1.3 میلیون رسید که آن را به پرفروش ترین بازی Remedy تا به امروز تبدیل کرده است.



Remedy Entertainment اعلام کرد که Alan Wake 2 تا فوریه 2024 1.3 میلیون نسخه فروخته است. Remedy در یک بیانیه مطبوعاتی که عملکرد بازی پس از عرضه را برجسته می کند، گفت که این دنباله در دسامبر 2023 1 میلیون واحد فروخته است و اکنون سریع ترین است. -فروش بازی توسط سازنده منتشر شده است.

Remedy توضیح داد: «Alan Wake 2 بیش از 50 درصد نسخه‌های بیشتر و بیش از سه برابر تعداد نسخه‌های دیجیتالی در دو ماه اول فروش خود را نسبت به Control در چهار ماه اول خود فروخت. از زمان انتشار در سال 2019، Control بیش از 4 میلیون واحد فروخته است و درآمد خالص – درآمد قابل تقسیم بین Remedy و شریک ناشر، بدون احتساب مالیات و هزینه‌های پلتفرم – در حدود 100 میلیون یورو ایجاد کرده است. یک بازی عالی می‌تواند فروش عالی را ایجاد کند. و ما انتظار داریم که این مورد در مورد Alan Wake 2 نیز وجود داشته باشد.”

در حال پخش: بررسی آلن ویک 2

جالب اینجاست که Alan Wake 2 هنوز سودآور نیست – به عنوان یک بازی فقط دیجیتالی با MSRP 50 دلار برای رایانه شخصی و 60 دلار برای کنسول ها در اکتبر 2023 عرضه شد – اما مدیر عامل Remedy، Tero Virtala، توضیح داد که «این بازی قبلاً یک بازی را بازیابی کرده است. مقدار قابل توجهی». بخشی از هزینه‌های توسعه و بازاریابی آن است. ما اکنون دو فرنچایز تاسیس داریم: Control و Alan Wake که از طریق جهان Remedy متصل هستند. رشد و گسترش این حق رای دادن بخش مهمی از آینده ما خواهد بود.

Virtala اضافه کرد که عملکرد Alan Wake 2 به پشتیبانی از پروژه های دیگر Remedy مانند Control 2 و بازسازی های Max Payne کمک کرد. Alan Wake 2 حالت جدید Game Plus خود را در دسامبر 2023 دریافت کرد و در آینده با دو بسط گسترش خواهد یافت. اولین مورد بر روی Night Springs، برنامه تلویزیونی بازی با الهام از Twilight Zone تمرکز دارد و دومی به Remedy's Control گره می زند.

یکی از موفقیت‌های مهم، Alan Wake 2 یکی از بهترین بازی‌های GameSpot در سال بود که ۱۰ امتیاز کمیاب را به دست آورد. مارک دیلینی در بررسی Alan Wake 2 از GameSpot نوشت: «Alan Wake 2 تقریباً به هر چیزی که توسعه‌دهنده Remedy Entertainment قصد انجام آن را داشت دست می‌یابد. “این یک بازی جدید و مخاطره آمیز است که با اطمینان و وضوح دید اجرا شده است.”

بخوانید  معرفی ویژگی های PvP فصل 8 Sea of ​​Thieves در تریلر جدید

تحریریه مجله بازی یک گیمر