معرفی ویژگی های PvP فصل 8 Sea of ​​Thieves در تریلر جدید

برنده شدن در نبردهای PvP ارزش ساعت شنی سرنوشت را افزایش می دهد و بازیکنان می توانند هر زمان که بخواهند از آن برای ترک جنگ استفاده کنند. علاوه بر این، افزایش سطح با استفاده از فعالیت برای هر یک یا هر دو جناح فهرست شده به بازیکنان این امکان را می دهد که ظاهر کشتی و خدمه خود را مطابق با گروه انتخابی خود تغییر دهند. سرانجام استودیو Rare اعلام کرد که قراردادهای جدیدی را برای کاپیتان ها در فصل هشتم Sea of ​​Thieves اضافه خواهد کرد. این ماموریت ها دارای مراحل هستند و می توان آنها را تکمیل کرد و جوایز و وسایل تزئینی را به عنوان جایزه به دست آورد.

با این حال، بزرگترین چیز جدیدی که قرار است در فصل هشتم به Sea of ​​Thieves اضافه شود، امکان انتخاب مبارزات PvP توسط بازیکنان است. با این کار، بازیکنان بدون وقفه خود را در میانه نبرد دریایی با سایر کشتی های دزدان دریایی خواهند یافت. در این بخش، بازیکنان باید به عنوان عضوی از دو جناح مخالف، Keepers of Fortune و Servants of Flame مبارزه کنند. با پیوستن به یکی از این گروه‌ها، آیتم‌های تزئینی مختلفی در دسترس خواهند بود و بازیکنان باید پس از انتخاب جناح مورد نظر خود، ماموریت‌ها را از طرف خود انجام دهند.

استودیوی Rare ویدیوی جدیدی از Sea of ​​Thieves منتشر کرده است که جزئیات محتوای جدید فصل 8 از جمله PvP را نشان می دهد. در این ویدیوی 9 دقیقه ای، بازیکنان می توانند مکان های جدید برای کاوش و انواع جدید وسایل تزئینی این فصل را مشاهده کنند.

بخوانید  چتربازی بسیار خطرناک تام کروز در فیلم جدید ماموریت غیرممکن 7 پشت صحنه

فصل هشتم Sea of ​​Thieves قرار است از ۲۲ نوامبر امسال آغاز شود و تمامی محتوای گیم پلی به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. Sea of ​​Thieves هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس‌باکس سری S منتشر شده است. کاربران سرویس Gamepass نیز می توانند به این بازی دسترسی داشته باشند.

پوسته های فصل هشتم بازی Sea of ​​Thieves

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

بازیکنان می توانند آزادانه با استفاده از آیتم ساعت شنی سرنوشت جدید که در کابین کاپیتان قرار دارد، گروه ها را تغییر دهند. انتخاب یک جناح اساساً بازیکنان را بلافاصله برای نبرد PvP آماده می کند. افرادی که مایل به شرکت در نبردهای دریایی و شکار دزدان دریایی جناح مخالف هستند می توانند از نقشه نبرد روی میز در اتاق کاپیتان استفاده کنند. با انجام این کار، خدمه و کشتی آنها برای یافتن حریف به زیر آب می روند. پس از بلند شدن دوباره، خود را در یک نبرد دریایی خواهند دید.

بازیکنان همچنین می توانند از زمان خود در زیر آب استفاده کنند تا مطمئن شوند که کشتی آنها برای نبرد آماده است. پس از پیدا شدن حریف، کشتی در نزدیکی حریف از آب خارج می شود. هر دو کشتی در منطقه ای قرار می گیرند که برای نبرد تعیین شده است و با استفاده از نقشه کشتی می توان این منطقه را شناسایی کرد. خروج از منطقه تعیین شده باعث غرق شدن کشتی شما می شود و شما به عنوان یک بازیکن شکست خورده مبارزه را ترک خواهید کرد.

بخوانید  شایعه: نینتندو کیت توسعه کنسول بعدی خود را به یک استودیوی اسپانیایی سپرده است

دانلود فیلم آپارات

در تریلر جدید Sea of ​​Thieves، Studio Rare ویژگی های بخش PvP فصل هشتم را به نمایش گذاشت.